
Het werk aan die deuren, ziet er goed uit hoor... knap werk!

Normaliter de belasting t.o.v. toerental, maar bij de carbuarteur modellen met nokkenasverstelling was er idd een gaskleppositiesensor geplaatst. Let er wel op dat jouw oplossing niet "verlaat" bij vollast toch?bij de TS even globaal gekeken wanneer hij geschakeld werd en bleek dat dit niet alleen door toerental bepaald werd zoals ik gedacht had, maar bij goed op het gas gaan en wanneer je motor op vast toerental (on/licht-belast) laat draaien 3-5000/min hij stopt met vervroegen![]()
zal wel bepaald worden door verhouding gasklepstand en toerental .
1e kerstdag nog de achterkant v/d Alfetta verhoogd met bijna 2 cm,loop nu vaker vrij van drempels, maar is nog steeds laag![]()
vandaag het achterraam gedemonteerd vanwege lekkage![]()
wat me nogal irriteerde.
als je eenmaal doorhebt hoe het vastzit, valt het wel mee.
-sierstrip verwijderen
-klembeugels zien te verwijderen, waarvan er meerdere dik in de kit zaten![]()
-raam van binnen en buiten lossnijden, en Voila![]()
zie nu wel dat er wat laswerk nodig is dus moet ermee naar de hobbyloods,zal wel fris zijn zonder raam![]()
zal nog wel foto's plaatsen ,maar ga nu naar mijn mandje, morgen vroeg&lange dag, mag dagje in Heerlen werken(2x 274 km) van de baas