Eindelijk is het me dan gelukt om in ieder geval het circuit te duiden waar de stroom heen gaat. Jawel, zekering 23, van de radio, de binnenverlichting etc. Het vreemde is dat er a) geen binnenverlichting meer in zit en b) de radio uit staat en het frontje er zelfs af ligt! En dan nog 0,13A stroom op dit circuit. Hoe het kan? Ik weet het nog niet. Ik ga eens wat experimentjes doen de komende avonden, want nou wil ik het weten ook! Verder vind ik het vreemd dat ik dit eerst niet kon vinden, met dezelfde meetmethode
Verder ben ik lafjes begonnen met het voorbereiden van de linker elektrieke spiegel mbv. een stukje draadboom van een elektrische rechterspiegel. Nu nog even wat van die 'stekkerpikkies' scoren voor in de connector bij de schakelaar. Waar haal je die, bij de audioboer, of heeft de automaterialenzaak dat spul ook liggen? Tot op heden heb ik nog nooit van dat spul gebruikt, lang leve het solderen en de krimpkousjes

maar goed, nu ligt de connector er al voor de rechterspiegel en anders wordt het zo slordig he
En: GEZOCHT! Een origineel 'oranje' aircopaneel!