Grtz,fRank
Ps goeie tip over die peuken anzunder!
Aha, duidelijk! Ik gebruik idd mijn aansteker/12V aansluitingen nooit, dus dat loopt bij mij wel los.Haha, dat valt me tegen.Serieus, als je het nog nooit meegemaakt hebt/ nooit de 12V aansluiting gebruikt zal het wel loslopen ja. (foute woordspeling
)
Wat is het gevel: als die schroefring achter de sigarettenaansl. losloopt maakt deze ring sluiting tussen de twee ongeïsoleerde (!) aansluitingen achterop. So wat? Nou, dan vliegt de zekering eruit met de leuke bijkomstigheid, dat je dan ook geen remlichten meer hebt!![]()
Hebben ze leuk bedacht ja! Wanneer kwam ik daar achter? Juist tijdens een nachtrit van de Scarb. Er zat toen zo'n zwanehals lampje in geprikt, wat steeds vaker/ veder doorhing, totdat...........ktu!![]()
(ik ben nu foto's aan het uploaden, maar gaat nog niet eht lekker.)
Op een opmerking van die strekking kon ik gewoon wachten natuurlijk!Alessandro; die boom welke je uit de kachel hebt verwijderd,zat die witte pot er toen al om???![]()
Grtz,fRank
Ps goeie tip over die peuken anzunder!
Gewoon HammeriteGoed bezig!
Ik weet 't ik loop ver achter, maar wat voor een lak heb je gebruikt op de hoofremcilinder op pagina 3?
Het moet juist blijven zittenTis een Alfa hoor, geen tuinhek!
Smerige rommel die Hammerite! zachte troep, probeer het maar eens te verwijderen
De komende maanden even niet, maar er zit nog wat braadwerk an te komen.Mooi topic!!(beetje laat, komt er nog meer?)
Die operatie van het dashboard staat mij ook nog te wachten (ooit!) Gelukkig in stand 4 BIJNA nooit herrie, echter wil die weleens opeens gaan brullen, schrik me soms dood.
Over aansteker perikelen. Ik heb een hele enthousiaste, als hij warm is, springt ie als de croma fles uit de schappen, dan kan ik hem bijna van de achterbank vissen, is eerste keer ook schrikken (jaja houdt je scherp zo'n 75)
groet!