Gebruikersavatar
Richard75
Guru
Guru
Berichten: 1991
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 19:03
Locatie: Beuningen
Contacteer: Website

RE: progetto trentatre

di apr 06, 2010 18:45

Afbeelding
is dit geen truc? :shock: (wielbouten nog los ofzo?? :lol: )

Gebruikersavatar
brolli21
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3438
Lid geworden op: di jun 26, 2007 18:30
Locatie: Obdam
Contacteer: Website

RE: progetto trentatre

di apr 06, 2010 18:47

denk je??? :roll:
Das toch STD zo op een 33 ](*,)
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

di saronno
Newbie
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:46
Locatie: zoetermeer

RE: progetto trentatre

di apr 06, 2010 20:35

Nu wordt het toch echt tijd om te gaan reageren.
Dat kinderen onder invloed van het ouderlijk virus ook Alfa gaan rijden, mowah. Dat ze, voor ze de deur uit gaan ( gecontroleerd dus..... :roll: ) een Sprint kopen: hoera! Dat het daarna een 156 wordt; begrijpelijk.
MAAAAARRRRR, dat ze, zodra ze op zichzelf wonen die ouwe pekelbak weer opduikelen en hem vervolgens met x-benen ( een beetje "op zoek naar zandvoort of zoiets?) stoer en bruin tot "servizio" gaan pimpen, dat getuigt van moed. Of van jeugdig enthousiasme. Mooi, heel mooi!
Maar eerlijk is eerlijk: voor de berijder, de sleutelaars en de forum-lezers/adviseurs heeft deze aanwinst een hoop amusementswaarde. Ga zo door. Keep on posting!
Enne..........hij heeft een trekhaak! Mag ik 'm binnenkort even lenen als verhuisbak ?
een echte liefhebber KEN niet zonder een Alfa.
KAN niet zonder een Alfa
Dat zeg ik: ALFA!

Gebruikersavatar
tis een sprint
Guru
Guru
Berichten: 1302
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:46
Locatie: zoetermeer

RE: progetto trentatre

wo apr 07, 2010 00:27

over de roest rond de tankdop : kinderen voor kinderen zong het al.. Wat je niet ziet bestaat niet..
over de rolverdeling... geen commentaar...
enne ja hoor pa ja mag um lenen, maar hang niet te veel aan die trekhaak de kans is me iets te groot dat de aanhanger met trekhaak blijft staan als je optrekt...

morgen weer is van het mooie weer gebruik maken ik zal proberen te denken aan het maken van fotos
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

RE: progetto trentatre

wo apr 07, 2010 00:39

Hmm bekende werkplaats...
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
tis een sprint
Guru
Guru
Berichten: 1302
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:46
Locatie: zoetermeer

RE: progetto trentatre

wo apr 07, 2010 00:43

hehehe dat zal best jur ;)


ow uhhm richard ik zal je verlossen het was een truc :p idd bouten nog los (maar ze staan best flink gecamberd)
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: progetto trentatre

wo apr 07, 2010 07:43

enne ja hoor pa ja mag um lenen, maar hang niet te veel aan die trekhaak de kans is me iets te groot dat de aanhanger met trekhaak blijft staan als je optrekt...
Balkje van de trekhaak naar de achterste motorsteun lassen? :lol:

Gebruikersavatar
tis een sprint
Guru
Guru
Berichten: 1302
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:46
Locatie: zoetermeer

RE: progetto trentatre

wo apr 07, 2010 17:24

whizz wat ben je toch een briljante geest! wanneer heb je tijd? trek ik voor die tijd een stuk tramrails hier uit de straat :shock:


kleine update vandaag aan de rechterkant de onderranden van de deuren strak gemaakt en in de primer gezet, morgen nog eem keertje schuren en evt plamuren en dan aflakken,
zelfde verhaal morgen aan de linkerkant. zal morgen wat foto's maken van links onbehandeld en rechts in de primer (vandaag in mn enthousiasme vergeten :oops: )
zelfs alleen in de primer is het al een wereld van verschil in vergelijking met het bruinkraterige maanlanschap dat het was.. wie weet wordt het nog wat met het beestje


CIAO Sjoerd
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Gebruikersavatar
stof
Guru
Guru
Berichten: 1220
Lid geworden op: zo jan 09, 2005 05:05
Locatie: Rotterdam

RE: progetto trentatre

wo apr 07, 2010 21:53

Sjoerd, zo'n verhaal is natuurlijk waardeloos zonder foto's

zou het trouwens niet mogelijk zijn om met 1 draadeind zowel je trekhaak te zekeren als je rechterskirt voor te bevestigen? scheelt weer... (m10 draadeind, meter of 2, aan allebei de kanten een ringetje en 2 moeren erop..?)
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

di saronno
Newbie
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: di dec 28, 2004 22:46
Locatie: zoetermeer

RE: progetto trentatre

do apr 08, 2010 23:00

Draadeinden!...... DE oplossing. En dan lekker stevig aandraaien..................effe verder draaien.............en Sjoerd heeft een Kever!
een echte liefhebber KEN niet zonder een Alfa.
KAN niet zonder een Alfa
Dat zeg ik: ALFA!

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: progetto trentatre

vr apr 09, 2010 09:18

Draadeinden!...... DE oplossing. En dan lekker stevig aandraaien..................effe verder draaien.............en Sjoerd heeft een Kever!
Ik denk dat de bodemplaat dan zo ver omhoog komt dat zelfs Sjoerd met z'n kop tegen het dak aan gaat komen.

Gebruikersavatar
tis een sprint
Guru
Guru
Berichten: 1302
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:46
Locatie: zoetermeer

RE: progetto trentatre

za apr 10, 2010 13:57

denk je niet dattie verkruimeld als een beschuitje
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Gebruikersavatar
tis een sprint
Guru
Guru
Berichten: 1302
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:46
Locatie: zoetermeer

RE: progetto trentatre

zo apr 11, 2010 03:45

we zijn weer een stuk verder echter... ik krijg de foto's met mn crappy verbinding nog niet online maar dat gaat goedkomen ;)

ik zal maar beginnen met het bekennen van een enorme stomme actie van ondergetekende dan hebben we dat maar gehad ;)
[schaam modus] gisteren de deuk in de rechter achterdeur gepoogd weg te werken en dit is wonderwel gelukt er is nog een rimpeling zichtbaar maar de echte deuk heb ik er uit kunnen drukken, echter bij het terug plaatsen van het deurpaneel ging het mis.. het kreng wilde niet meer langs de ruit naar beneden schuiven, dus iets meer druk.. ja bijna daar nog iets meer druk, een klein tikje zus een klein tikje zo, ja nu nog een klein tikje KRAK SPUTTER PLING PLONG KRAAK... ruit tot ravensburger puzzle verworden... STOM maar goed [/schaam modus] even rond bellen en binnen 10 minuten een nieuwe ruit gevonden op 10 minuten van mn huis voor 10 euro.. dat viel weer mee.. maar dan het monteren wat een hel is dat als je rubbers na 17 jaar vastgerot zitten en je raamstijl de consistentie van een grissini heeft gekregen.. maar goed het is gelukt ;)

verder inmiddels gedaan, onder randen links strakgemaakt en gespoten, onderranden rechts strak gemaakt en in de primer.. deuk dus uit de deuk en gewassen...

met een beetje geluk morgen foto's ;)
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Gebruikersavatar
stof
Guru
Guru
Berichten: 1220
Lid geworden op: zo jan 09, 2005 05:05
Locatie: Rotterdam

RE: progetto trentatre

wo apr 14, 2010 15:17

Sjoerdo... updates, foto's?! dit kan natuurlijk niet he, beetje tempo houden ;)
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

Gebruikersavatar
tis een sprint
Guru
Guru
Berichten: 1302
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:46
Locatie: zoetermeer

RE: progetto trentatre

zo mei 02, 2010 23:46

het project leeft nog maak u geen zorgen, even druk op het werk slechts kleine vorderingen te melden
andere, harde deuren in kleur gescoord. en ff wat motorische dingetjes oplossen tzt
verder ff niets te melden maar we gaan door ;)
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

Terug naar “Projecten”