Het zal ook best moeten kunnen op de een of andere manier.
Het is alleen zo dat het in het begin als probeersel bedoeld was, om te leren lassen zeg maar. Het is nooit de bedoeling geweest om een heel duur project te starten. Ik heb namelijk nog een andere Giulietta staan die ik wil restaureren en de SW was bedoeld om te kijken hoe ik met de techniek uitkom en om te kijken of ik bijvoorbeeld wel de ruimte heb voor een tunnel over de bak voorin. Het zou een beetje zonde zijn om dit allemaal te moeten gaan uitproberen op mijn andere Giulietta, die is namelijk vrij uniek en die wil ik niet verzieken. De SW was er als test-auto en om me mee te misdragen op parkeerplaatsen e.d.

Het is ook niet de meest strakke carrosserie ( flink aantal putten e.d. van binnen uit door mijzelf toegebracht..).
Heb vandaag contact gehad met de rdw. Het vonnis is nog niet uitgesproken, de man wist zelf ook niet goed wat hij er mee aan moest

. Maar er gaat woensdag iemand van de rdw bij mij langskomen om het erover te hebben. Ben hier erg blij mee, kost me (nog) niks want de beste man komt uit de buurt schijnbaar en is wel nieuwsgierig.
Maar er is nog wel een klein puntje

. Ik wil de auto natuurlijk graag afbouwen maar er zijn grenzen... Als ik meer als 1500 euro kwijt ben om het ding gekeurd te gaan krijgen gaat het feest niet door, het is niet mijn bedoeling dat de keuring duurder wordt als de auto namelijk.
Maar ik zal jullie op de hoogte houden. voel me al ietsiepietsie beter...
Ben trouwens ook aan het kijken voor stalling voor het geval het niet lukt, dan stal ik de carrosserie voor een jaar of twee en begin dan opnieuw.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.