vandaag weer lekker bezig geweest
de nokkenas versteller die via contact geschakeld stond

, wordt nu gestuurd door een schakelaar die weer door bedieningstang v/d carburateur bediend wordt.
is niet de ideale oplossing, maar nu loopt de motor iig. mooi stationair en als je 120 rijdt en gas loslaat vervroegd ze niet extra.
bij de TS even globaal gekeken wanneer hij geschakeld werd en bleek dat dit niet alleen door toerental bepaald werd zoals ik gedacht had, maar bij goed op het gas gaan en wanneer je motor op vast toerental (on/licht-belast) laat draaien 3-5000/min hij stopt met vervroegen
zal wel bepaald worden door verhouding gasklepstand en toerental .
tevens de holle ruimtes voorzien van ML in deuren/dorpels/achterschermen/achterklep/gedeelte motorkap en wat in de motorruimte
en uitgezakte stoel vervangen door een RECARO die voor de 75 bedoeld was en bijrijder stoel vervangen door een 75TS stoel
al met al een nuttige middag
zal later wat gemaakte foto's plaatsen