Vandaag de dag des oordeels door de APK meester, s'morgens vroeg erheen, hele norse gozer die absoluut niet veel waardering had voor mijn werk (en natuurlijk het werk van Giulia-Tom) wat we in de auto gestopt hadden. Enfin, daar kwamen de afkeur punten alweer aanrollen, remdrukregelaar stang was afgebroken, remleidingen en benzine leidingen hingen los te bungelen onder de dorpel, koplampen te hoog afgesteld, wiellagers die gesteld moesten worden, bouten van benzine tank moesten aangedraaid worden, CO2 te hoog en een hele kleine barst in de reflector achter. Ik weer balen, hopende dat alles goed was.
Dus meteen naar de sloop, daar van een 33 een remdrukregelaar stang getrokken in de plens regen terwijl de auto bungelde op een vorkheftruck

, en toen waren de mesnen waarbij ik de auto liet keuren wel zo aardig om mij hun brug te laten lenen in de middag pauze, dus om 12:00 weer terug, stang erin gezet, boutjes van tank weer aangedraaid, beetje primitief maar voldoende de leidingen vastgezet. Toen stelde de APK keurmeester de koplampen af, de wiellagers en draaide hij de CO even terug om vervolgens weer als oud te zetten. Kortom, Nederland is weer een 33 type 2 SW 1.3S uit 1989 in de kleur Blue Lord rijker!! Apk tot 27-7-2006!!!!! Doet me geweldig veel goeds dit, een auto die sinds juni 2002 geen apk heeft na 3 jaar weer de weg op te krijgen!
Hierbij wil ik meteen iedereen bedanken die mij geholpen heeft om dit zover te krijgen, mijn broer (RIccardo Romeo) die mij de auto doneerde, mijn vader voor al het transport etc wat gedaan moest worden, iedereen waarvan ik onderdelen gekocht hebt (dat waren er veel) en natuurlijk Giulia-Tom voor het uitvoeren van een complete roestauratie. Heb vandaag met verbazing naar de auto staan te kijken, er was nergens een lasnaadje te vinden, het was precies zoals de auto uit de fabriek kwam
Dus:
Voor al uw laswerkzaamheden en roestauraties, Giulia-Tom, uw man
Foto's zullen zo spoedig mogelijk volgen, vandaag even het meisje weer netjes schoonmaken en dan zal ik foto's nemen, misschien vandaag nog ligt natuurlijk aan het weer. De foto's van de werkzaamheden van Giulia-Tom zal ik dan ook nog plaatsen, en ook het eindresultaat van deze werkzaamheden zoals het er nu uitziet!