De grote wilde ik omruilen voor een 13x1125, hadden ze niet, dus kreeg mijn geld terug. Bij een andere zaak hadden zie die wel op voorraad, nog een stuk goedkoper ook. Die snaar zit er dus ook op, auto weer op zijn wielen gezet.
Gisteravond laat maar eens een testritje gemaakt. Hij remde in het begin slecht, maar na een paar keer remmen ging het steeds beter. Na een aantal rondjes door de straat eens een langere en bredere weg opgezocht en de snelheid opgevoerd. Remmen ging steeds harder, kreeg de wielen wel aan het blokkeren. Hij trok wat naar links en de eerste keer met blokkerende wielen begon de achterkant iets opzij te schuiven. Later remde hij wel redelijk recht, nog steeds ietsje naar links. Zo op het gevoel werden beide wielen wel even warm, maar dat zal wel niet zoveel zeggen.
Vanavond maar eens kijken of hij bij koude remmen ook meteen goed remt en dan kan ik wel weer het verkeer in hier. Denk dat ik hem binnenkort toch even naar een garage breng, om hem op een remmen testbank te zetten.
Het gebonk achter was in het begin veel minder geworden, dus zeer waarschijnlijk is het het rubber in de triangel. Na een paar rondjes begon het weer, dus denk dat ik wat stukjes rubber ben verloren. Vanavond maar eens kijken wat er mist en het rondje op de fiets maken

In ieder geval blij dat ik weer kan rijden