Hi daar ben ik nog eens! Ik zie dat mijn laatste berichtje van begin febr. is.
Er is ondertussen heel wat gebeurd aan de Bertone. Even een kleine opsomming over de gang van zaken:
-deurpanelen, hoedenplank zijn geheel vernieuwd
-nieuw dempingsmat. geplaatst en stoelen erin
-de pootjes staan weer onder de wagen
-deuren, kofferklep, motorklep en zelfgemaakt benzine klepje zijn in kleur gespoten en alles is ingehangen (overigens het inhangen van de deuren heeft nogal wat voeten in aarde gehad. Wat een ramp om dit weer allemaal netjes sluitend te krijgen. Rubbers zijn ook vernieuwd
-kabelboom zit er weer mooi in. Tevens zijn alle kabelschoentjes vervangen om problemen voor te blijven
-nieuwe tank erin (type zonder vulpijp, waarmee de oude vulpijp dus is overgezet)
-hemeltje is geheel vernieuwd.
-nieuwe benzineleiding geplaatst
-pedalenbox geplaatst....hier was het koppelingspedaal en rempedaal niet netjes op een hoogte....dus dat is maar gewijzigd

-kofferbak is helemaal klaar. bekleding netjes hersteld en ingelegd/geplakt
-kachel zit er ook weer in
-ik miste het rechterkaartenbakje.....dus heb deze maar zelf gemaakt met wat triplex en wat plexiglas. uiteraard netjes bekleed met skai!
Blijft super om de wagen zo snel te zien groeien

:D
Binnenkort kan de wagen worden opgeschuurd voor de blanke lak! vervolgens het exterieur doen...bumpers lampjes enzo. en dan kunnen we in de wintermaanden de motor doen. Met een beetje geluk heb ik volgend jaar mei de wagen weer op de weg staan. Mhh zijn we toch vijf jaar aan de gang geweest. Ja wacht ff ...wel met een jaarlijkse winterstop
Voor de fotootjes verwijs ik even naar mijn site
www.alfabertone.com...
klikkerdeklik de laatste blog op de voorpagina geeft wel een goed overzicht van de laatste 10 weken. En mocht je meer willen

...dan moet je naar de blog 2009 klikken of het fotoalbum maar dat is niet netjes bijgewerkt