Omdat ik al door meerdere mede-forummers ben benaderd hoe het nou met de GTV gaat toch maar even een klein bericht.
Het project ligt op het moment al een paar maanden stil door tijd- en ruimtegebrek.
Tevens heb ik besloten om van rumte te veranderen en ergens anders heen te gaan, waar ik meer ruimte heb.
Ten eerste, omdat ik de huidige stalling helemaal vol heb staan / liggen en ten tweede omdat ik bezig ben om iets op te zetten. Dit is gedeeltelijk ook aan onze hobby gerelateerd.
Ik ga hier een bepaald aantal uur in de week mee bezig en blijf het restant van de week voor mijn huidige werkgever werken.
Ik krijg volgende week de sleutel en heb dan tot eind December om de huidige stalling leeg te maken.
Na de verhuizing hoop ik ook weer iets meer tijd te krijgen om de GTV langzaam maar zeker weer op te bouwen.
Alle andere werkzaamheden aan de GTV zijn gedaan, dus is het alleen nog een zaak van weer helemaal opbouwen.
Op dit moment wordt er nog druk in de nieuwe schuur verbouwd, dus moet ik nog even geduld hebben.