Ronal laten richten. koste 40€ en hij had ook nog de stoeprandschade bijgewerkt

ik had niet eens gevraagd om bij te werken, was gewoon service.
en vakwerk.

hij zei dat er wel een behoorlijke afwijking inzat

Novirox werkt goed!Ik heb vanmiddag een mooi zondagmiddagklusje achter de rug:
omdat de herfst eraan komt de parafan eraf, ( die 2 plastic kappen onder de vooruit.)
Handen vol bladeren eruit gevist en met de stofzuiger al het zand en rotzooi tussen de kiertjes uitgezogen.
was wel nodig![]()
roestvorming was er bijna niet. alleen rond de plastic klemmetjes begon het te bladeren.
die plastic klemmen onder de voorruit keken nog gaaf![]()
om die roestvorming aan te pakken zat ik er aan te denken om Novorox erop te smeren.
echter ben ik niet bekend met dat spul, iemand er goede ervaringen mee?
Noverox is perfect spul.Novirox werkt goed!Ik heb vanmiddag een mooi zondagmiddagklusje achter de rug:
omdat de herfst eraan komt de parafan eraf, ( die 2 plastic kappen onder de vooruit.)
Handen vol bladeren eruit gevist en met de stofzuiger al het zand en rotzooi tussen de kiertjes uitgezogen.
was wel nodig![]()
roestvorming was er bijna niet. alleen rond de plastic klemmetjes begon het te bladeren.
die plastic klemmen onder de voorruit keken nog gaaf![]()
om die roestvorming aan te pakken zat ik er aan te denken om Novorox erop te smeren.
echter ben ik niet bekend met dat spul, iemand er goede ervaringen mee?
Eerst zoveel mogelijk roest vrij maken, daarna goed insmeren en 24 uur laten drogen. (novirox wordt zwart na t drogen op de plekken waar t z'n werk doet)
Daarna kun je er lak overheen doen.
Wel de plekken in de gaten blijven houden heEr kom teen moment dat het wee rgaat roesten, dan behandeling gewoon weer herhalen!
Succes!
hee bedankt ik zal een een balletje opgooienMotortje heeft Sander (alessandro) nog wel liggen(als ie nie in de sud komt)
martijn
Balletje gevangen.hee bedankt ik zal een een balletje opgooienMotortje heeft Sander (alessandro) nog wel liggen(als ie nie in de sud komt)
martijn