wat heb tegnewoordig een vreemde woonplaats.

wat heb tegnewoordig een vreemde woonplaats.
Stefaan, de caross.ringen die ik gebruikt heb zijn 3 mm dik. Op deze manier kan ik de originele draagarmbouten blijven gebruiken.Ik zie dat je tussen die onderste driehoeken carrosserieringen hebt gestoken. Enig idee hoeveel camber je erdoor verkregen hebt? Het is misschien hoop en al 3mm maar als je je bevindingen wilt delen is dat steeds welkom.![]()
ik heb namelijk bij mijn rode 75 net dezelfde update gepland.
grt
Stefaan
Altijd welkom Ralph, PB maar voor mijn nummer...Stefaan, de caross.ringen die ik gebruikt heb zijn 3 mm dik. Op deze manier kan ik de originele draagarmbouten blijven gebruiken.Ik zie dat je tussen die onderste driehoeken carrosserieringen hebt gestoken. Enig idee hoeveel camber je erdoor verkregen hebt? Het is misschien hoop en al 3mm maar als je je bevindingen wilt delen is dat steeds welkom.![]()
ik heb namelijk bij mijn rode 75 net dezelfde update gepland.
grt
Stefaan
Ik heb het gedaan onder het mom:"het is beter als niks...."
@giuliettaevo: Remco, ik heb op mijn thermostaat tussen de twee grote aan en afvoer pijpen, twee kleine pijpjes (iets van 10mm) zitten. Ik weet niet waar die normaal op aangesloten zitten. Alle foto's die ik op het net kan vinden hebben niet die extra 2 pijpjes...
Daarnaast moet ik nog even uitzoeken welke stekkers op welke sensors horen... (t is motronic)
Het makkelijkst is dus als ik even een 164 V6 als voorbeeld heb......
Als je mij kan helpen met foto's is het helemaal super....
@Roel: anders moet ik maar ik een keer naar de stalling van je rijden en die brute 3.5 bekijken... als je dat wilt natuurlijk
@Patje: ja ik zal wachten tot je erbij bent voordat ik de eerste keer dat geweld laat ronken....
dan gaat het wel lukken. Thnx voor de info. Heb ik alleen nog een overzicht nodig hoe de koelslangen van de kachel naar expansievast lopen...?? heb je die??die 2 buisjes zitten er bij mij ook niet op....Heb je ook niet nodig volgens mij. Anders gewoon wisselen tegen een ander huis zonder buisjes. Weet niet waar je vandaan komt maar ik heb er wel eentje voor je liggen.
Stekkers zie je op foto's ook slecht. de meeste zijn echter wel terug te vinden.
- luchtmassameter, grootste stekker, 5/6 polig.
- BDP sensor, 3polig, harde stugge ommantelde kabel.
- gaskleppositieschakelaar, 3 polig.
- temperatuursensor, 2 polig en volgens mij blauw van kleur..
- injector stekkers, 6 stuks, 2 polig, geel, op een rijtje.
- stationairregelklep, 2 polig, in buurt van gaskleppositieschakelaar.
- lambdasensor, 2 stekkers bij elkaar, 1polig en 2 polig, raar model.
Succes...