zo, ik heb het blok erin liggen. Heerlijk om met zoveel ruimte een V6 erin te lepelen. Ik kon met de motortakel in mijn eentje met alle gemak het blok erin leggen.
De cardanas is nagenoeg helemaal aangesloten.
Het lijkt er nu op dat de voorzijde van de auto niet zo heel zwaarder is dan de volledige 2Ltr uitrusting met stuurbekr. accu etc.... De 75 staat nauwelijks iets lager...
Ik ben nu ff bezig om de standaard 1.8 torsies te vervangen door TS torsies. Ik zojuist gemeten dat de TS torsies 23mm zijn en de 1.8 zijn 22mm.... ik weet niet of dit zoveel verschil gaat maken maar alle beetjes helpen
Ik zet de 75 nu ook maar gelijk op een wat lagere stand want hij stond wel erg hoog..
ff 2 foto's en de rest komt later wel
Overigens heb ik al geprobeerd om de 4 cilinder rembekrachtiger en Hrc te monteren en dat gaat prima. Er hoeft dus niet speciaal een V6 rembekrachtiger gemonteerd te worden... (misschien interessante info voor iemand die ooit een soortgelijke conversie wil doen

)