Kijk, dat zijn de echte mannen: Even de complete achterkant eraf en een nieuwe erop!
Ik denk dat ik op school uitgelachen word dan... (Boeie)
Ik weet niet welke school je gaat, maar bij leerlingen in de schoolgaande leeftijd is de Alfetta maar zelden een 'coole' wagen, denk ik.
Weten zij veel
Mijn QO is origineel bruin en in combinatie met de originele lichtmetalen velgen vind ik dat chic (zo staat ie ook in de brochure van 82, en zo wilde ik hem ook graag heben)
Met Ronal's in een donkere kleur, of zilvergrijs, is het een sportievere auto, vind ik.
Ik heb de QO al een aantal jaren (geschorst) , ben inmiddels getrouwd, en hij staat al een aantal jaren bij mijn ouders, juist vanwege die flitsende kleur en de 'coole lijnen'.
Van mijn wederhelft mag ik er pas in rijden als ik de leeftijd heb bereikt waarbij een sigaar en een hoed passen, want dan past de Alfetta mij misschien ook
Maar de QO gaat niet weg, moet alleen nog een jaar wachten op z'n wegenbelastingvrije status. Geeft ook mooi even tijd om mijn eega voor te breiden op de komst van weer een Alfa voor het huis...