dankjewel!!
Ziet er gaaf uit voor een racer, maar voor een dagelijkse auto net een beetje te hardcore denk ik.
Ga ik verder denken wat ik ermee ga doen.
Ik wil juist hardcore

dankjewel!!
Ziet er gaaf uit voor een racer, maar voor een dagelijkse auto net een beetje te hardcore denk ik.
Ga ik verder denken wat ik ermee ga doen.
Op je kachel zit een kachelkraan. In de zomer staat deze 100% dicht. Met de kachelkraan open heb je circulatiede kachel losgekoppeld, en de slangen gelijk doorverbonden binnen de motorruimte.
Omdat ik problemen had met het netjes krijgen van de bekleding rondom mijn motorruimte heb ik een Flock-set aangeschaft. Heb al wat tests gedaan en het resultaat is zeer veelbelovend! Mocht je interesse hebben om een en ander te komen utiproberen laat het dan maar weten.
Wil eigenlijk wel wat met mijn dashboard gaan doen. Misschien massaal een zwik laten flocken anders? Ook ernstig stoer en niet zo oudbollig als dat bruinige.
Grtz, Sieger.
Omdat ik problemen had met het netjes krijgen van de bekleding rondom mijn motorruimte heb ik een Flock-set aangeschaft. Heb al wat tests gedaan en het resultaat is zeer veelbelovend! Mocht je interesse hebben om een en ander te komen utiproberen laat het dan maar weten.
Wil eigenlijk wel wat met mijn dashboard gaan doen. Misschien massaal een zwik laten flocken anders? Ook ernstig stoer en niet zo oudbollig als dat bruinige.
Grtz, Sieger.
Ik heb de in principe de toevoer naar de kachelradiateur gelijk op de afvoer gezet, simpel gezegd.
Dus de kvs gaat wel door de hoofd radiateur, maar niet meer naar binnen. Wel complete circulatie, dus lijkt me beter dan afdoppen(ivm stilstaand water)
Grtz, en alvast gelukkig nieuwjaar !!
Ik heb de in principe de toevoer naar de kachelradiateur gelijk op de afvoer gezet, simpel gezegd.
Dus de kvs gaat wel door de hoofd radiateur, maar niet meer naar binnen. Wel complete circulatie, dus lijkt me beter dan afdoppen(ivm stilstaand water)
Grtz, en alvast gelukkig nieuwjaar !!
Luitser nou naar Jan of beter nog haal al die slangen weg, zeker die langs de gasklep...
Uitgang rechtsachter op blok direct naar bovenkant expansievat. Ingang koelvloeistofpomp afdoppen.
Kachel weg kachelsangen weg en circulatie door gasklep weg..
Jouw oplossing geeft extra hitte in de motor en dat wil je echt niet!