wilde vandaag eigenlijk de deuren gaan lassen, maar daar ik benzine in de auto rook leek het me verstandiger eerst wat zaken te controleren
was geen overbodige luxe
carbs.(die veel trilde) rusten met de luchtfilters op omgebogen steun met een tire-rip zodat deze er niet onderuit kon vallen
andere steun aangepast zodat aluminium tussenplaat hieraan vast gemaakt kon worden
inlaat rubbers zien er niet fris uit maar lekken nog niet(moet nog ergens een setje hebben)
carbs. liep tijdens draaien de benzine uit,leek achter een plaatje vandaan te komen maar verwachtte meer dat het het overlopen v/d vlotter zou zijn.
zat alleen een electrische pomp op.
dus orgineel filter/drukregelaar geplaatst en toen was het euvel verholpen
en kleine tegenvaller, de nokkenasversteller lijkt gewoon via contact geschakeld te zijn:oops: hoopte dat het leuk opgelost was om dit te schakelen, zeker daar het verhaal was dat hij met veel werk omgebouwd was,maar blijkbaar toch nog niet helemaal af.
op de achter klep zaten wat zwellingen, en daarstukje uitgeslepen en dus maar een plaatje ingelast.
dus was wel een zinvolle dag ook al heb ik niet gedaan wat de planning was.
de remblokken voor doen het goed,remt gretig.kreeg deze nw.remblokken (hollands product) omdat niet bekend was voor welk alfa type ze waren en zijn dus voor Alfetta geschikt
nog even rondje gereden, maar vind wel dat binnenste wiel snel spint/doorslipt in bochten, dit ben ik v/d 75 niet gewend dus wil eigenlijk sper in dit 1600 bakje hebben moet alleen even bedenken of dit haalbaar is qua budget