maar geen onoverkomelijke schade toch?? Met een beetje mazzel hou je er een paar centjes aan over....
succes met de afwikkeling en hou ons op de hoogte...
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam
Schuldvraag kan nog wel meevallen. Als je er naast zit en de vrachtwagen gaat van baan wisselen is hij met een zijdelingse verplaaatsing bezig (valt onder bijzondere verrichtingen). Dan heb je dus geen last van "achteroprijden)
Heb dit al eens meegemaakt door langs een rij autos te rijden die voor het stoplicht stond te wachten (ik reed over tegemoetkomend verkeer) Ik moest voor het betreffende stoplicht linksaf. Uit de rij kwam een automobilist op het zelfde idee... Echter zat ik naast m 33 kort. politie bij geweest en eigenlijk geen probleem met schuldvraag. Maar ja 100 aanrijdingen 100 verschillende verhalen.
Ik zeg: daar ben je goed weggekomen makker!!
A-stijl is idd een lelijkerd, de rest is wel te fixen...
Lichtpuntje; gelukkig was t de drie-en-een-half niet!!
Suc6 met de afwikkeling, grtz,fRank
Ik vrees dat de schuldvraag flink touwtrekken wordt... maar goed, de auto rijdt er niet minder om. Even een spiegel er op knopen en doorrijden tot de verzekering uitsluitsel geeft.
mooi is dat
wat de schuldvraag betreft: misschien is de wetgeving in Nederland enigszins anders, maar hier in België kan er, overeenkomstig jouw verhaal, geen enkele betwisting zijn over de schuldvraag: vrachtwagen veranderde van rijstrook en voert dus een manoeuvre uit waardoor hij voorrangtsplichtig is opzichtens jou. ( vrachtwagen kan enkel aan zijn aansprakelijkheid 'ontsnappen' door te bewijzen dat jouw voertuig voor hem onvoorzienbaar was; gezien jij op regelmatige wijze in de linkerrijstrook rieed kan dergelijk bewijs niet worden geleverd)
Oei das lelijk,gelukkig verder goed afgelopen. Schuldvraag lijkt mij ook duidelijk,hoop voor je dat de verzekering dat ook vindt.Suc6 met de afwikkeling.