

Water in de kofferbak komt vaak door:
- vervuilde goot van de kofferbak.
- raamrubber van de achterruit dat lekt.
- rotte plekken onder de ruit.
- roest oid bij de achterlichten.
Zijn de carburateurrubbers nog goed? Die zijn vaak gescheurd. Bij de RDW hoef je alleen het chassisnummer te laten controleren. Daarna kun je voor de APK naar een gewone garage. Als de platen er op zitten uiteraard. Zijn de achterremmen nog wel goed? Dat mag dan wel in de krant.Tevens is de oorzaak van het beroerde lopen, waarschijnlijk gevonden.
De kontaktpunten blijken erg smerig te zijn en hun langste tijd gehad te hebben.
Deze zijn zo goed als het kan schoongemaakt, waardoor ze nu veel beter loopt.
Maar eerst eens even een kenteken erop en een gevoel bij de auto krijgen. De kontaktpunten worden dan later dit jaar vervangen.
de achterremmen en klauwen zijn er nieuw opgekomen, dus dat zit wel goedZijn de carburateurrubbers nog goed? Die zijn vaak gescheurd. Bij de RDW hoef je alleen het chassisnummer te laten controleren. Daarna kun je voor de APK naar een gewone garage. Als de platen er op zitten uiteraard. Zijn de achterremmen nog wel goed? Dat mag dan wel in de krant.Tevens is de oorzaak van het beroerde lopen, waarschijnlijk gevonden.
De kontaktpunten blijken erg smerig te zijn en hun langste tijd gehad te hebben.
Deze zijn zo goed als het kan schoongemaakt, waardoor ze nu veel beter loopt.
Maar eerst eens even een kenteken erop en een gevoel bij de auto krijgen. De kontaktpunten worden dan later dit jaar vervangen.