Ik had ook iets minder verwacht, maar ik ben met je eens dat het er helemaal niet zo verschrikkelijk dramatisch uitzien. Regel via Pieter een anders subframe en lampen. Dan regel je via iemand anders hier even twee rode voorschermen en een motorkap. Grilletje kan je zelf spuiten, en zag ik hier ergens voor 15 euro staan.ok dat valt me tegen....![]()
maar dit is in mijn ogen nog steeds geen ramp hoeveel was deze krom vergeleken met de sloop auto?
naar mijn idee kan je de ondeerste balk vervangen en de balk op hoogte van de poelie proberen met warm stoken en trekken weer in zijn fatsoen te krijgen... of een ander frond erin lassen ligt een beetje aan je portomenee denk ik....
ik heb evt nog wel een frond en 2 voorschermen voor je die mag je voor niks hebben koplampen heb ik ook nog voor weinig dan ben je al een eind. is alleen geen rood maar spuiten kan altijd nog![]()
als ze maar weer rijd toch![]()
denk dat er nog wel mensen zijn die een bumper overhebben en een grill en knippers en een subframe dan kan je voor weinig dit ding toch op de weg houden
De onderste balk trek je gewoon recht met behulp van een goede vrachtwagenspanband + boom, eventueel met ketting en even heet stoken. Als je er vanonder een vierkant profiel in schuit voorkom je dat je de onderste balk in een vouw trekt. Als dat niet gaat slijp je op de sloop een balkje uit, en las je die ertussen. Ik zou hem opknappen. Een andere 33 kan je ook wel kopen, maar dan moet je alles overhangen en ben je minstens zoveel tijd kwijt.
Tenzij het chassis echt krom is, maar dat kan je met een beetje boerenverstand en een rolmaat zelf wel inschatten