Ik dacht ook altijd alleen 1.6, 2.0 en TS/V6 maar er blijkt veel meer verschil te zijn toch?

Als ik binnenkort een keer tijd heb zal ik eens kijken dan...Hou wel van een beetje gek...

Heb nu net ontdekt dat ik voor de APK mijn auto weer moet ophogen... kan bij de APK boer niet in de remmenbank en ik pas niet over de krik heen om op de 'schudbank' te komen..

de motor zat zo ram vast dat ik de krukas niet kan draaien om bij de bouten te komen. het tussenlager was toch al niet al te best meer, dat scheelt dan weer een beetje...
  de motor zat zo ram vast dat ik de krukas niet kan draaien om bij de bouten te komen. het tussenlager was toch al niet al te best meer, dat scheelt dan weer een beetje...  Toen het blok er langs lag kon ik ook zien wat het probleem was.. Tussen de twee horizontale versterkingsribben onder de uitlaatspruitstukken kwam een drijfstang naar buiten gluren
  Toen het blok er langs lag kon ik ook zien wat het probleem was.. Tussen de twee horizontale versterkingsribben onder de uitlaatspruitstukken kwam een drijfstang naar buiten gluren  . De vorige eigenaar had dus goed zijn best gedaan...
 . De vorige eigenaar had dus goed zijn best gedaan...

Dus dat kan ook bij een 8V.
  Dus dat kan ook bij een 8V.  

thnx ,M8Gaaf!! ziet er netjes uit Hans!

(en de kleur ook, maar goed ieder zijn meug
  (en de kleur ook, maar goed ieder zijn meug  )
 )