Jou wielen zijn zaterdag helemaal niet klaar, die velgendokter roept van wel, maar dat wordt niks, let op mijn woorden.Over het opschuiven van werk. Ik neem hier op de zaak ook altijd een marge. Deze marge berekening ik niet door maar dient juist om noodgevallen op te lossen. Laten we elkaar geen mietje noemen: ieder lid van de beroepsbevolking werkt niet op een 100% efficiente manier en op de volle 100% van zijn capaciteit (zeg er meteen bij dat als dat wel het geval was geweest we allemaal erg snel op zullen branden) maar in elke bedrijfsvoering zit rek. Dus als mijn wielen zaterdag toch wel klaar zijn dan hoeft dat echt niet te betekenen dat de hele Velgendokter op zijn kop staat.
Ik spreek uit ervaring!
Overigens werk ik net als Diele 80 tot 100 uur per week, en bij veel ondernemers is er de FLEXIBILITEIT om werk om te gooien, zodat je een
klant uit de brand helpt, zonder dat je een andere wachtende klant benadeeld.
Maar dat kan die velgenprutser uit Uden écht niet. (en dan is hij ook nog gesloten tot en met volgende week woensdag, de lul!)
Ga die wielen gewoon ophalen en breng ze naar dorp Zeeland. Dan weet je zeker dat ze klaar zijn op de afgesproken datum.
Patrick