Patrick
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: Velgendokter

do feb 15, 2007 20:57

Over het opschuiven van werk. Ik neem hier op de zaak ook altijd een marge. Deze marge berekening ik niet door maar dient juist om noodgevallen op te lossen. Laten we elkaar geen mietje noemen: ieder lid van de beroepsbevolking werkt niet op een 100% efficiente manier en op de volle 100% van zijn capaciteit (zeg er meteen bij dat als dat wel het geval was geweest we allemaal erg snel op zullen branden) maar in elke bedrijfsvoering zit rek. Dus als mijn wielen zaterdag toch wel klaar zijn dan hoeft dat echt niet te betekenen dat de hele Velgendokter op zijn kop staat.
Jou wielen zijn zaterdag helemaal niet klaar, die velgendokter roept van wel, maar dat wordt niks, let op mijn woorden.
Ik spreek uit ervaring!
Overigens werk ik net als Diele 80 tot 100 uur per week, en bij veel ondernemers is er de FLEXIBILITEIT om werk om te gooien, zodat je een
klant uit de brand helpt, zonder dat je een andere wachtende klant benadeeld.
Maar dat kan die velgenprutser uit Uden écht niet. (en dan is hij ook nog gesloten tot en met volgende week woensdag, de lul!)
Ga die wielen gewoon ophalen en breng ze naar dorp Zeeland. Dan weet je zeker dat ze klaar zijn op de afgesproken datum.

Patrick
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....

.

esvida
Advanced Member
Advanced Member

RE: Velgendokter

do feb 15, 2007 21:04

ZEKER WETEN EN GOEDKOPER!!!!!!!

cmva
Advanced Member
Advanced Member

do feb 15, 2007 21:51

Heb wielen naar Zeeland gebracht, keurig gepoedercoat en gericht,op afgesproken dag waren ze klaar.

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

do feb 15, 2007 22:19

ZEKER WETEN EN GOEDKOPER!!!!!!!
We horen je ook wel zonder te roepen :roll:
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do feb 15, 2007 22:20

Heb wielen naar Zeeland gebracht, keurig gepoedercoat en gericht,op afgesproken dag waren ze klaar.
Ditto.
Met de velgendokter heb ik géén ervaring (nouja 1tje van 9 jaar geleden, kromme Ronal gericht & dat ging goed)

Als je naar Zeeland gaat: goed oppassen, Wheelcare zit ietwat "verscholen", er staat maar een klein bordje :wink:
It's not easy, being green (kermit)

Duc
Guru
Guru

vr feb 16, 2007 00:29

Er schijnt in Kootwijkerbroek ook een bedrijfje te zitten dat heeel goed werkt!
zal het adres eens opzoeken, een vriend van me heeft er voor zijn werk regelmatig velgen gebracht.
Hij is heel tevreden.
RWD german daily, Mito on the side.

Ducati 1098 racer
Ducati 996R racer
Ducati 748 Senna
BMW R 1150 GS Desert FOX
SUZUKI VStrom 650 XT Adventure
"racing because, football, golf and tennis only require 1 ball"

niels.denotter

vr feb 16, 2007 00:37

Ik ben zelf ook ondernemer (in een zeer dynamische tak van de media, ben de uren dat ik niet slaap met mijn vak bezig maar ik noem dat niet 80 tot 100 uur werken per week) en als je die rek niet hebt dan is er toch iets goed mis met je onderneming.
Thnx voor de tips, heb inmiddels ook uit andere hoeken zelfde bevstigende verhalen gehoord. Heb inmiddels wel een setje wielen met banden geregeld die dan niet voor bijster snelle tijden zullen zorgen maar die ik wel lekker op ga roken die zaterdag!

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

do mar 01, 2007 21:26

Voor eenieder die naar Uden wil voor de velgendoktor rij idd een paar km door en breng ze naar Wheelcare. Leuk om te weten dat ie het nog steeds doet. Zit ie nog steeds in dat kleine huisje met schuur erachter aan de linkerkant van de weg vanuit Uden gezien? of is ie nu echt voor zichzelf begonnen?

Ik heb daar 10 jaar geleden voor het eerst eens velgen naar toe gebracht toen deed hij het nog erbij als hobby. 25 gulden per velg ofzo toen nog
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

do mar 01, 2007 22:41

Ditto.
Met de velgendokter heb ik géén ervaring (nouja 1tje van 9 jaar geleden, kromme Ronal gericht & dat ging goed)

Als je naar Zeeland gaat: goed oppassen, Wheelcare zit ietwat "verscholen", er staat maar een klein bordje :wink:
wat zijn uberhaubt de adres gegevens wan deze velgen hersteller.......?
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mar 01, 2007 22:43

Ditto.

wat zijn uberhaubt de adres gegevens wan deze velgen hersteller.......?
Telefoongids:
Wheelcare > Meer: Banden Peelweg 41/A
5411VC Zeeland [kaart/route]
Tel: 0413 274081
Astu! :wink:
It's not easy, being green (kermit)

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

do mar 01, 2007 23:03

:thumbs: thanks
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

Terug naar “Projecten”