Zo!
Lang geleden.
Ik ben de laatste tijd weer wat aan het klussen. Dat is nodig want mijn parafan blijkt niet al te best meer en de motor lekt als een gieter. Dat deed hij eiogenlijk altijd al maar het is iets erger(lijker) geworden.
Dus vandaar maar eens even een cilinderkop wissel. Ik heb een 2ehands kop gekocht (bedankt arnold) en de ontbrekende nokkenstokken ook.
Eerst vlakken want het koelwater heeft putten in de 2ehands kop gevreten.
Ik heb de kop afgevlakt tot 134,7 mm
Omdat ik merkbare speling op mijn klepgeleiders heb gevoeld komt er een nieuw setje in besteld bij prins. Uitlaat kleppen heb ik laten slijpen, dat durf ik niet zelf op een draaibank ivm met de hoek die precies moet zijn.
Ik ben helemaal lijp van dat megasquirt motormanagement, ik ga er een kopen maar dat zal nog wel even duren ivm dat mijn vriendin de hand op mijn knip heeft

ik ga in juni trouwen en je weet hoe vrouwen zijn he.
Ik moet alleen nog de juiste klep vul plaatjes te pakken krijgen. Weet iemand toevallig of je de boel zonder vulplaatjes kan monteren en dan kijken wat er tussen moet?
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!