na even niets meer te laten horen (en waarschijnlijk bijna vergeten) hier weer een grote update!!!
Afgelopen zaterdag laat begonnen (12.30) maar beter laat dan nooit he!!
Ik had de laatste dingen klaargemaakt en de auto boven de put gezet zodat we bezig konden gaan met ontluchten van de remmen en koppeling. Het ging allemaal lekker totdat... Een slangetje aan het vloeistof bakje van de olie lek ging.. Alles gedemonteerd en nieuwe slangen erop gezet, iets langer zodat er wat makkelijker gefriemelt kon worden aan het bakje en het zat weer. Zijn we verder gegaan en was het ineens 17.00!! Tijd om op te ruimen, handen te wassen en met oom naar huis te rijden om gezellig te gaan eten (wat bijna altijd gebeurt elk weekend!

).
Zondag wat vroeger begonnen (10.30) en gelijk verder gegaan met ontluchten. Voorkant ging goed maar geen remvloeistof uit de achterremmerij.... Zoeken zoeken zoeken en ja hoor, de remleiding tussen verdeler en as was kaduuk. Nieuwe (van me oude) aan gezet en het deed het weer!! Uiteindelijk zelfde probleem vooraan ook gehad, rechterkant en opgelost door ook een ander. Remmerij deed het vanaf dat moment!! Toen de koppeling.... wéér een kapotte leiding!!! Ze zien er dan goed uit van de buitenkant, maar de binnekant laat los en gaat de olie tussen binnen en buiten kant zitten van de slang, en niet naar de plaats waar het heen moet.... Ik moet er dus nog een keer nieuwe goede voor kopen (stalen?)
MAAR!!! Toen alles het deed..... RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oom heeft eerst een klein stukkie gereden zodat ik mijn harde werken niet ergens tegenaan zou zetten omdat de remmen of koppeling het niet deed ofzo...

. Beter en mooier kon het niet, want alles werkte PERFECT!! Toen mocht ik achter het stuur, zittend op een vloeistof vat

heb ik de eerste meters afgelegd! Rijden ging moeilijk omdat ik elke keer van het vat afgleed maar jezus wat een pittig ding zeg, vooral zo ligt zonder deuren ramen enz enz

.
Al met al een zéér geslaagd weekend dus!! Het kon niet beter dus.
Morgen komt een erg goeie vriend uit Oss dus morgen nog enkele filmpjes denk ik

.
filmpjes worden geupload en komen dus over enkele momenten
Foto's
Video's:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9376097238