@sudregister: Leuke foto's! en wat een gave kleur junior!!! Heb er ooit 1 keer eerder zo gezien. Kwam uit de buurt van Den Bosch. Is het de zelfde of zijn er nog 2 van die juniors in nederland??
Als dat hetzelfde is als 's Hertogenbosch

Vr gr,
Rody
@sudregister: Leuke foto's! en wat een gave kleur junior!!! Heb er ooit 1 keer eerder zo gezien. Kwam uit de buurt van Den Bosch. Is het de zelfde of zijn er nog 2 van die juniors in nederland??
Een achterbankje heb ik al liggen, toch bedankt voor het aanbod! Maar dan wil ik je nog wel uitleggen hoe je ze synchroon moet stellen, waar woon je ergens??Mooi werk!
Ik heb nog een achterbank uit een '87 QV liggen...die mag je hebben als-ie overeenkomt met jouw bekleding. Als ruil kun je me dan misschien uitleggen hoe je de carbs van een 1300 S synchroon moet zetten?
Heb je dat poetswerk allemaal met de hand gedaan of gebruik je daarbij een machine? Mijn 75 moet ook zo'n behandeling ondergaan....
Ok is prima, ik hoor het wel!!!Dat zou tof zijn Martinos als je dat uit wil leggen...ik woon in Eindhoven. Het duurt nog even voordat ik er mee aan de slag ga want ben nu eerst ff met de 75 in de weer...
De 33 moet eerst van een nieuwe APK worden voorzien dan kan ik legaal naar je toe komen...of wellciht treffen we alkaar op een meeting...ik meld me bij je als ik er mee aan de slag ga!
Thanx!
Dat was bij de red van mijn broer hetzelfde. Wel bedrading, geen motoren en bij hem ook geen relais. Heel simpel achteraf cv in te bouwen. Dus ik vraag me af of het wel standaard was op een red.Centrale vergrendeling terug ingebouwd. Uit alle vier de protieren missen de motortjes, de bedrading incl. relais ligt er wel, origineel hoort er ook c.v. op een red te zitten. In de portieren dus weer motortjes gemonteerd en het werkt prima! Vermoedelijk weigerde de c.v. af en toe omdat het linker slot enorm stroef ging (gelijk schoon gemaakt en gesmeerd), en heeft een vorige eigenaar de motortjes maar verwijderd ofzo![]()
hmmm...ok, bij mij lag dan wel weer het relais er. Misschien was het dan i.d.d. wel een optie!Dat was bij de red van mijn broer hetzelfde. Wel bedrading, geen motoren en bij hem ook geen relais. Heel simpel achteraf cv in te bouwen. Dus ik vraag me af of het wel standaard was op een red.Centrale vergrendeling terug ingebouwd. Uit alle vier de protieren missen de motortjes, de bedrading incl. relais ligt er wel, origineel hoort er ook c.v. op een red te zitten. In de portieren dus weer motortjes gemonteerd en het werkt prima! Vermoedelijk weigerde de c.v. af en toe omdat het linker slot enorm stroef ging (gelijk schoon gemaakt en gesmeerd), en heeft een vorige eigenaar de motortjes maar verwijderd ofzo![]()
ligt er natuurlijk helemaal aan wat je ervoor wilt hebbenbij mijn red "winterauto" van 2 jaar geleden lag ook de bedrading en het relais er al, maar geen motortjes
ik heb de 100% gave achterklep nog staan, compleet met het "red" stickertje er nog op.
als je interesse hebt?