Hoi,
Je probleem valt wel mee hoor. De veerschotels zijn volgens mij zo nieuw te koop, tenminste tijdje terug nog wel.
rijd je met de RS veren met veerschotels achter? Dan even dubbel plaat over het midden van de schotel maken ter versteviging. Of ribbetjes aan de onderkant lassen (is lichter

) Wel opletten dat je bout van de veerschotel er dan nog in krijgt (evt de nieuwe schotel gelijk fractie hoger zetten)
Enige probleem is dat je voor de apk regels niet aan de achteras (wielophangingdelen) mag lassen. Slaat natuurlijk nergens op want de hele as bestaat origineel uit 9 of 11 fabrieks verlaste onderdelen. En zo netjes heeft Mario dat niet altijd geplakt...
Dus ff hele as eronder vandaan en goed schoonmaken (ook makkelijk met lassen) en na het lassen ff helemaal netjes in de verf zetten. Valt het verse laswerk niet meer op. Evt gelijk wat camber en sporing erop
Verbreden zou ik niet doen als je niet minimaal dezelfde spoorbreedte vergroting aan de voorzijde kan realiseren. Dit ivm balans in de wegligging.
Hoe lang heb je nog kunnen rijden tijdens de track day? Als duur test voor motor bak en remmen.
Gr DJ