Ja, wordt ge-KTL't.Ook alles laten KTL-en?? Mooi he@Sinus. Ik kan waarschijnlijk eind deze week de gecoate spullen in Best ophalen.
Helaas hebben ze het er ineens bijzonder druk gekregen en ik mag blij zijn als deze vrijdag alles klaar is.
En om kosten te sparen doe ik nog wat spullen samen met Frank laten verzinken, maar
hij had nog niet alles gereed. En bij Arese zijn nog spullen in bestelling en ook die zijn er nog niet allemaal.
Dus in een keer ligt m'n project wat stil. Niet heel erg, want af en toe moeten ook nog wat andere dingen gebeuren.

Vandaag nog bij het restauratiebedrijf geweest en hij wil toch nog wat aan die kitnaden doen. Bovendien zaten een soort "wolken" in de metallic op de motorkap. Geeft niet, overal kan wel eens wat mis gaan. Alles gaat tot mijn tevredenheid in orde komen, zo heeft hij gezegd. Zo hoort het ook, want het prijskaartje is bijbehorend.
Nog een vraag voor de Alfetta Gt(v) kenners. Het stuk plaat onder de achterbumper is origineel zwart gespoten. Is dit mat zwart of zijdeglans zwart? Ik vermoed het laatste, maar weet het niet zeker.
Hier gaat het over: