Neem je de 75 ff mee naar onderdelendag?Ziet er goed uit!! Dat verlagen kan dus best mooi zijn....bij een 155!![]()
En lekker pijpje ook! Ben natuurlijk benieuwd hoe dat klinkt...binnenkort maar eens geluidjes uitwisselen.
Neem je de 75 ff mee naar onderdelendag?Ziet er goed uit!! Dat verlagen kan dus best mooi zijn....bij een 155!![]()
En lekker pijpje ook! Ben natuurlijk benieuwd hoe dat klinkt...binnenkort maar eens geluidjes uitwisselen.
Zou zomaar eens kunnen!! C. heeft er geen zin in, dus mag ik lekker met de tranaxle toeren!!Neem je de 75 ff mee naar onderdelendag?Ziet er goed uit!! Dat verlagen kan dus best mooi zijn....bij een 155!![]()
Man, hou op over de Saab keus van Chantal...heb ik net een schitterende 9-3 coupe, gekieteld tot 250pk, voor haar gevonden...wil ze opeens echt een cabrio !!! En die zijn natuurlijk gewild, dus duur, dus zit er veel troep tussen...C. nog belang bij een 9-5? Ik heb nog gevraagd voor de paintjob en het laswerk aan de achterwielkasten ... nu ben ik alleen vergeten waar ik het nummer van die jongen heb gelaten ...
Staat nog een/enkele leuke cabrio's bij ons op het bedrijf....Man, hou op over de Saab keus van Chantal...heb ik net een schitterende 9-3 coupe, gekieteld tot 250pk, voor haar gevonden...wil ze opeens echt een cabrio !!! En die zijn natuurlijk gewild, dus duur, dus zit er veel troep tussen...C. nog belang bij een 9-5? Ik heb nog gevraagd voor de paintjob en het laswerk aan de achterwielkasten ... nu ben ik alleen vergeten waar ik het nummer van die jongen heb gelaten ...![]()
Rustig zoeken, zelfs de beste raken wel eens wat kwijt. Tenminste, dat hoop ik, want in ben continu dingen kwijt.
Jij mag nooit meer raden.Ik ken C. een beetje, en je krijgt haar ook in zoiets:
Moet je dat nou zo publiekelijk aankondigen ?Volgende week krijgt die een grote doorsmeer beurt.