BPM EUR 545,=
keuring EUR 137,25
verwijderingsbijdrage EUR 45,=
Dit waren mijn kosten bij de vrienden van de RDW.
Ik heb zelf wel eens de strip op de achterdeur eraf gehaald en vervangen door een andere. Dit heb ik gedaan door met een grote schroevendraaier aan het uiteinde van de strip er tussen te wringen en dan te draaien zodat deze los laat. Het is een klik systeem in het midden en beide uiteinden zijn vast gekit maar dit stelt niks voor. De onderste rand zit ook gekit voor afdichting. Let er wel op dat je een dikke doek om de schroevendraaier heen doet om lakschade te voorkomen!!Heeft iemand ervaring met het demonteren en monteren van de zijstrips???? Ik ben bang dat ik ze er nooit meer zo mooi op krijg als ze er nu opzitten.
Ja, is toch zo. Lijkt wel of elke 75 anders de fabriek uitgerold is.HEEEEE ROY!!!Succes met het herstel van de 75. Ik zelf heb de zijstrips er nog nooit afgehaald. Vermoed wel dat het in een warme omgeving beter gaat als in een koude.
Btw, ik dacht dat de TB's de uitlaat in het midden en de benzinetank rechtsachter hadden.........Alfa blijft verbazen
tijd om eens op de koffie te komen vent
Heb 2 jaar terug nog een setje Apex veren gekocht op Marktplaats die zakken 35 mm volgens de doos.Iemand een idee welke maten verlagingsveren er verkrijgbaar zijn voor de 75? Ik heb er nu 40mm eibach onder maar dat is me net wat te laag ivm aanlopen uitlaat.
Zitten er nog wel rubbers onder en boven de veren dan???Iemand een idee welke maten verlagingsveren er verkrijgbaar zijn voor de 75? Ik heb er nu 40mm eibach onder maar dat is me net wat te laag ivm aanlopen uitlaat.