Vandaag al de deuren en een paar plekken gestraald en gerepareerd. Heel is auto is met 400 geschuurd. Het schiet al aardig op. Morgen de deuren afschuren en afhangen, dan is al het plaatwerk gedaan op de plekken boven de wielkasten na. Het laatste plaatwerk komt volgende week binnen, dan is de hele auto weer roestvrij!
Vandaag zijn we weer lekker opgeschoten! Alles is nu geschuurd en de stukken in de deuren en dak zitten erin. Tevens is alles schoongemaakt zodat er voor het spuiten alles nog maar 1 keer licht opgeschuurd hoeft te worden. Vandaag hebben we ook de achterremmen uit elkaar gehaald. De handrem hebben we kunnen maken, helaas staan beide remklauwen muurvast. Weet iemand toevallig of hier revisiesetjes voor leverbaar zijn?
Helaas moeten we beide volgende week weer werken, dan moeten we weer in de avonduurtjes en op zaterdag klussen.
Leuk project om te volgen! Jammer dat er nu niet elke dag nieuwe foto's gepost gaan worden...
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).
Vandeweek hebben we de remmen gereviseerd. De onderkant is nu ook helemaal zwarte drap vrij! Vandaag zijn we druk bezig geweest met een achterscherm te voorzien van nieuw staal, morgen de andere kant en strakmaken. Bedankt voor alle leuke reacties!
ps. We hadden de kleur gedraaid bleek het niet de goed kleur te zijn we hebben de AR821 beige cava gemaakt , weet iemand anders soms de formule of kleurcode want er zit ook geen sticker aan de binnenkant kofferdeksel.
De plakstrip die je op de zijkant zie zitten is een soort van plakspons om het materiaal niet te heet te laten worden. Anders krijg je een golfplaten giulia en moet je heel veel plamuur gebruiken.
Vandaag zit al het plaatwerk er gelukkig in. Al viel het vandaag zwaar tegen! Een of andere italiaan had 4 lagen plaatwerk op het achterpaneel gelast, dit hebben we teruggebracht tot 1. Ik ben ook begonnen met de voorwiel ophanging. Alles is schoon. Ik moet nu alleen weer wat onderdelen. er zat namelijk voor speling op de onderste draagarm. Zoals je op de foto kan zien heb ik nu hele stugge vering. In plaats van de schokbreker en veer zit nu een stuk draadend zodat ik makkelijk overal bij kan en de auto toch nog op z'n wielen kan blijven staan.