de gtv is inmiddels voorzien van een apk. helaas nog niet veel kunnen rijden met de gtv
na de apk heb ik wat meer gas kunnen geven als voor die tijd. (handelaars platen, distributie riem wat Russisch roulette was)
dus voor de apk minimaal tot geen gas gegeven. na de apk dus wel en ik vermoed dat daar bij het vuil dat het gaatje in de koppakking afdichten open gebrand is. want na een het warm rijden en is stevig door rijden ging hij gelijk aan de kook....
eerst had ik nog een vermoede dat de thermostaat de boosdoener was dat die niet open ging maar dat was het ook niet.
dus nu wil ik volgende week de koppen er af gaan trekken om die te vlakken en voorzien van een paar nieuwe pakkingen.
als ik met de 33 naar mijn werk ga kom in doetinchem over een viaduct heen en daar kreeg ik telkens een vervelende zijwaartse duw in de kont van de 33 die ik niet echt tof vind. had al een paar keer gehoord dat de panhardstang los kon komen van het carrosserie maar dat was gelukkig niet het geval.
dus maar is aan het vragen gegaan wat het probleem zou kunnen verminderen. kreeg al snel schokbrekers te horen.
er zaten monroe's onder, ik had nog een paar rode koni's over van een sloper. dus die er maar is onder geknoopt helaas was de demping volledig open geschroefd dus bij een beetje sturen kreeg je al snel het gevoel of de kont de voorwielen voor bij wou komen. dus maar weer er onder heen en de dempers is dichter zetten. max dicht en dan een kwart slag open. dat voelde al 10 keer beter aan. de vervelende duw in de kont is ook bijna weg. enkel nu vind ik hem voor te slap. het is ook nooit goed.
maar mijn 33 zat ook weer werk aan.
die staat nu naast de gtv voor wat onderhoud. draagarm rubbers, banden, radiator, benzine tank, zender velgen richten(alle 4 krom

) en de es30 savali spoiler word er op geknoopt. dat was het idee in ieder geval.
nu kwam ik aan het praten met martijn die aan het puin ruimen was. laat hij nou net een set koni geel, pu voor de vooras hebben en 4 naar genoeg nieuwe toyo 1r1 banden. maar na zeer korte bedenk tijd gezegd dat ik het graag over neem.
heb er nu al zin in