Engine
Advanced Member
Advanced Member

RE: De ZwarteMagier doet wat met een oude dame.

zo mar 14, 2010 21:04

Auto reed prima :-)
Ik was er niet zo gek van maar het rijdt echt geweldig.

Elektra is dan wel een drama maar dat is vrij simpel op te lossen. Geen electronica of CAN bussen zoals ik van mijn werk gewend ben.
Roest zit er vrijwel niet op dragende delen. Reserve wiel kuip is zelfs nauwelijks aangetast. Wel wat roestblaasjes rond de lampen, randen van motorkap en kofferklep en bij de wielkasten. Nergens echt zorgwekkend.
2-boxer: '65 Panhard 24BT
4-boxer: '75 AlfaSud
3-cil: '06 C1
4-cil: '81 Suzuki Sc100
4-cil: '97 Alfa Romeo 164
4-cil: ;21 Citroen/Possl campervan
4-cil: '22 Alpine
V-4: '73 Saab
V-8: '88 Corvette
EV: '21 Ioniq5

Engine
Advanced Member
Advanced Member

do apr 08, 2010 12:43

Waar blijven de foto's van het opknapwerk?
2-boxer: '65 Panhard 24BT
4-boxer: '75 AlfaSud
3-cil: '06 C1
4-cil: '81 Suzuki Sc100
4-cil: '97 Alfa Romeo 164
4-cil: ;21 Citroen/Possl campervan
4-cil: '22 Alpine
V-4: '73 Saab
V-8: '88 Corvette
EV: '21 Ioniq5

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do apr 08, 2010 13:26

Je wilt je grille zwart, maar je spiegels chrome? Ik zou ze het zelfde maken/houden.

GTAsw
Full Member
Full Member

ma mei 10, 2010 15:48

Weer eens een update.

Door gebrek aan tijd en handigheid mijnerzijds en de hoeveelheid beunklussen van mijn APKbroertje staat de Juul op een extreem laag pitje. Dit wil niet zeggen dat we er niks aan doen, het duurt nu alleen al anderhalve maand langer dan verwacht. cry
Ondertussen heb ik de verlichtingshendel vervangen door een correct werkend exemplaar (thanks Sieger, ook voor de tip over het veertje) (foto 1)
De uitlaat is vanaf de voorpijp vervangen (thanks Aso69)
Veerschotel vervangen (thanks Goos) , het oude exemplaar hadden ze ooit eens gefixt door een stripje over te lassen, we snappen nu nog niet welke APK-keurmeester dit vroeger ooit heeft durven goedkeuren :(((
Ik ben nu bezig met het netjes maken van de neus (foto 2+3) en tegelijkertijd ff in de kofferbak prutsen (foto 4)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
156 GTA sw '02

GTAsw
Full Member
Full Member

zo jul 04, 2010 12:58

Kleine update.

Ondertussen zijn de hoeken van de kofferbak dichtgelast en Hella knipperlichten voor de voorzijde gevonden evenals een zeer net stuurtje (de oude was gescheurd)
Zwart gespoten grilletje ligt al lang klaar, maar ik denk dat ik de "snorharen " er niet op monteer.

Klein beetje plamuur op de voorkant :mrgreen:

Afbeelding

Nu gaat het project voor een maand plat, wegens vakantie en andere prioriteiten.

Kword er stiekum wel schijtziek van dat het allemaal zo verrekte lang duurt.
156 GTA sw '02

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo jul 07, 2010 09:25

och, ik ben al tien jaar bezig met de mijne. welcome to the world of old cars...
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

GTAsw
Full Member
Full Member

za aug 14, 2010 12:59

Weer eigenlijk niks gedaan aan de Juul:

Tank teruggehangen, kentekenplaatverlichting vastgekit op de bumper, 2 gaten in de reservewielbak voorzien van verse stukjes plaatstaal, gaatje in de wielkuip gedicht en de verlichting nagelopen. Die is vanaf een kroonsteentjesblok cry net na de zekeringkast tot aan de achterlichten goed, dus nu nog uitvogelen waar dan de problemen wel zitten.
Ik vind wel dat er erg veel draden zijn, dus toch maar eens de helft wegsnoeien binnenkort (de nutteloze, dat zijn er aardig wat).
Oja, de Juul is voor het eerst in maanden weer eens buiten geweest, ff gedraaid om nu aan de andere kant overal bij te kunnen.

Afbeelding

Kan iemand mij vertellen of onderstaande startmotor van een 2 liter Nord blokje is?
Deze lag in de kofferbak en de huidige is redelijk versleten.

Afbeelding

Oja, is de bumper wel van een Juul?? de ophanging is niet echt standaard :mrgreen:

Afbeelding
156 GTA sw '02

Terug naar “Projecten”