@Sieger: een 4cm (2x2) bredere achteras met camber en toespoor gaat de balans die er nu in de auto zit flink veranderen. Als je niks aan de voorkant waarschiijnlijk niet in positieve zin. Zou het bij alleen wat negatief camber houden voor een straatauto die niet op slicks staat.
Gr DJ
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar als je de auto rondom breder zet, dus achter bijvoorbeeld 1cm per kant, en dat voor ook doet, moet het wel goed gaan lijkt me? Anyway, ik heb daar te weinig verstand van om over mee te praten, als het zover is ga ik er wel serieus over nadenken en ervaringen lezen.
Ben nu eigenlijk meer op zoek naar een harness bar want wil de achterbank graag intact houden, inclusief de 3 gordels aangezien de auto toch wel makkelijk is als er meer dan 2 mee kunnen

.
Kortom, zoek eigenlijk iets als dit:
Ze zijn zowiezo tekoop voor de Impreza, maar 400 dollar en dan aanpassen aan de breedte van een 75 vind ik tever gaan.
Misschien toch maar naar een kooienbouwer (messink bijvoorbeeld) en daar iets laten maken?
Heb (nog) geen zin in een rolkooi aangezien het hek dan van de dam gaat. Dan moet er een volledig gelaste kooi van voor tot achter in, alles leeg en gaan we bezig met kunstof. Dat wil ik niet aanwakkeren bij mezelf

.