Dat is opzich ook hetgene wat ik wil doen, alleen de verlichting etc zit ook gekoppeld aan de raamschakelaars?
Misschien over een poosje wel carbon dash van HR..wishlist*
Grtz, Alex
Nu bezig emt Dashboard los te halen aangezien ik gek word van alle kabels..zoals hoedeplank speakers etc..allemaal weg ermee.
Iemand nog tips, welke draden moet je bijvoorbeeld laten zitten die naar het hemeltje toe gaan? Ik wil de raamschakelaars houden, wel verplaatsen.
Grtz, Alex
Zonder te weten waar het van is gaat er niks afOK, gelukkig maar. Als ik iemand draadbomen zie omschrijven als ´rommel´ gaat er wel een alarmbelletje af
Jep, de kachel ventilator deed het zoiezo al niet, maar er komt dan zo'n halfords draagbare ventilator in tijdens de keuring.Vergeet je niet dat als je APK op je auto wil hebben,je wél een blower op je voorruit moet hebben
Dat Carbon dashboard van HR staat op je wishlist zeg je, maar is dat gewoon een standaard dashboard zoals die in een 75 zit en dan van carbon of gewoon een tellercluster alleen?
Wil eigenlijk wel wat met mijn dashboard gaan doen. Misschien massaal een zwik laten flocken anders? Ook ernstig stoer en niet zo oudbollig als dat bruinige.
Grtz, Sieger.