Zaag... Pfrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlt
Berlinas zijn ONTWORPEN zonder bumpers, snap dat nou, dat moesten ze er later opzetten vanwege de regelgeving...
Dominic:
Vette shizzle!
Zorg nu eens dat we bij jouw topic kunnen zien dat je het Gandini ontwerp zo'n hart toedraagt dat je daadwerkelijk je rotte plekken aanpakt zoals in dit topic te zien is, BMP netjes doet, en zelfs ondergetende onlangs heeft gedaan.BlaBlaBla BlaBlaBla BlaBlaBla BlaBlaBlaBlaBlaBla Bla....................................................................BlaBlaBla BlaBlaBlaBla BlaBlaBlaBla Bla
Berlina 2000 eigenaren hebben klaarbljkelijk de dwangmatige behoefte te trachten te bewijzen dat ze betere ontwerpers zijn dan Signore Gandini van Bertone... er blijkt echter een reden te zijn waarom Signore Gandini daadwerkelijk zijn brood kon verdienen met ontwerpen en Berlina 2000 eigenaren dat, hoegenaamd zonder uitzondering, nooit doen...![]()
Ik mis nog de "I did it myself TOUCH" sticker diagonaal op de achterruit, een Opel Manta voorspoiler, een 1977 Toyota Corolla achtervleugel, de voorruit zonneband met "KENWOOD" logo, een hoop onleesbare japanse tekst vertikaal op de voorportieren en een fake 6,857142857142571C logo...![]()
![]()
Trouwens... een 4-punts gordel in een auto ZONDER rolkooi... a certain deathwish?![]()
![]()
I wonder what Freud would have to say on that....![]()
![]()
Berlina's 1750 simply rule in style!Lekker puh!
![]()
![]()
![]()
Zo zonde joh... ik verbaas me er nog steeds over hoeveel Berlina's er na 30 of 40 jaar trouwe dienst weggegooid worden, verbouwd worden of simpelweg geslacht worden voor een paar onderdelen... straks is er geen originele 2000 meer over.... (en dat meen ik echt)Het zit je wel dwars hè
Weetje Zaag,Zo zonde joh... ik verbaas me er nog steeds over hoeveel Berlina's er na 30 of 40 jaar trouwe dienst weggegooid worden of verbouwd worden... straks is er geen originele 2000 meer over.... ()Het zit je wel dwars hè
De enige manier om een berlina in waarde te laten stijgen is om erzoveel mogelijk weg te gooien.
Ik stel voor dat je die van jou mijn kant opgooit...De enige manier om een berlina in waarde te laten stijgen is om erzoveel mogelijk weg te gooien.
Trouwens... een 4-punts gordel in een auto ZONDER rolkooi... a certain deathwish?![]()
![]()
ik ben nieuwsgierig naar de argumentatie hierachter, wat tov een 3-punts erger/risicovoller is aan een 4 punts?Trouwens... een 4-punts gordel in een auto ZONDER rolkooi... a certain deathwish?
Bij (hard) over de kop slaan... dusdanig hard dat je dak inzakt... kan je lichaam in een 4-punts geen kant op... hooguit kan je nek een beetje naar links of naar rechts buigen... verder is de impact dan rechtstandig op je ruggegraat omdat je rug exact op z'n plaats gehouden wordt door de gordel... iesniehfijn... bij een 3-punts heb je zijdelings veel meer "uitwijkmogelijkheden" (bewust of onbewust). Een rolkooi voorkomt het inzakken van het dak en dan is een 4- of 5-punts zeer beslist de betere optie... zonder rolkooi... maximaal 3-punts... In feite zorgt een (goed) kuipstoeltje voor het zelfde effect als een 4-punts en is daarmee uit veiligheidsoogpunt even (potentieel) dodelijk zonder rolkooi....ik ben nieuwsgierig naar de argumentatie hierachter, wat tov een 3-punts erger/risicovoller is aan een 4 punts?Trouwens... een 4-punts gordel in een auto ZONDER rolkooi... a certain deathwish?