@BRALFA:
Laat maar even weten als je nog zo'n kunststof spatkap voor de bijrijderskant gevonden hebt.
Het tapijt in de kofferbak was aan de LINKERKANT nat, dus niet aan de kant van de vulpijp.
De tank ziet er trouwens nog zeer goed uit (haast als nieuw) en ik vermoedt dat deze al eens vervangen is.
Ik heb nu zo'n 10 liter benzine in de tank gegooid, maar nog geen lekkage gezien en voor de rest zit er ook niets los
Ik denk dat er met de tank zelf niets mis is, maar dat er een tijdje iets anders in de kofferbak heeft gelegen.
Ik had Zaterdag al meteen de natte bekleding uit de kofferbak gehaald om te drogen.
Tevens heeft de auto nog even 2 dagen met alle deuren open bij mij in de verwarmde schuur gestaan, omdat het interieur ook vochtig aanvoelde.
Alles is nu lekker droog en kan binnenkort eens goed schoongemaakt worden.
Zaterdagochtend komt een kennis naar het plaatwerk kijken om te zien wat hij met de getoonde slechtere delen kan doen.
In ieder geval gaan we proberen om het gaatje in de einddemper te dichten en zal hij in de achterste wielkasten aan beide kanten een plaatje in moeten zetten.
Het blijkt namelijk, dat er aan het eind van de dorpels aan beide zijde een gat in de wielkast is geroest.
Voor de rest wil hij eerst even kijken of hij het aandurft om het zichtwerk (dus achterscherm , dorpels en hoek onder het rechterachterlicht) te lassen.
Ik kan dit zelf niet, dus zal ik dit moeten uitbesteden

.