Maar goed, lekker begonnen met sleutelen, groot stuk karton en een 5 liter bak onder de auto, en gewoon de slangen los trekken. Dat ging aardit goed, sommige slangklemmen kapot moeten maken (stomme originele dingen), deze zijn vervangen door die schroefklemmen. Vervolgens nadat ik (dacht) alle slangen en de sensor losgekoppeld te hebben, ging ik t ding losdraaien. Helaas vergat ik de slang aan de onderkant

Deze moest dus eerst los, dat ging met heel veel moeite (was echt een rot klus, was een zelfklemmende klem) toen op een ingenieuze manier het onderste (imbus)boutje los gekregen. Vervolgens kwam ik er om kwart voor 5 achter dat ik nog een pakking moest hebben. Voordat ik voldoende informatie had, bleek niemand em te hebben liggen en was het te laat om em morgen nog binnen te krijgen. Vanochtend nog een paar adresjes geprobeerd, geen succes, toen maar een pakkig op maat snijden, dat was nog een hele klus, kostte me ruim een uur (ben niet zo snel daarmee).
Toen dat allemaal gelukt was, ben ik de pakkings resten weg gaan schuren (eerst een stukje papier in t motorblok), met korrel 120 en later met 600, hierdoor werd het mooi glad en schoon, hetzelfde had ik op de thermostaat gedaan. Samen met m'n vader ff de onderste slang en boutje gemonteerd, en zelf afgemonteerd. Achteraf bleek er ongeveer 2 liter water uit gelopen te zijn.
Morgen komen de (gebruikte) 16" velgen, kan ik meteen kijken hoe de schijven en blokken er aan toe zijn. En welke er onder zitten, want hij remt beter als welke 155 dan ook. Foto's volgen later, heb ff geen zin om naar beneden te lopen, ben ook nog met de douche bezig geweest namelijk.
En een goed nieuwtje van Stephen (Squadra tuning) die vertelde mij dat ik mijn oude 1.8 8v chip om mag ruilen voor een 2.0 8v, met bijbetaling van 50 euro. Lijkt me redelijk, aangezien niemand bereid schijnt te zijn mijn (toch wel schappelijke) prijs van 125 euro te betalen.