Niet echt. Als het er onder zit moet je maar eens stukej meerijdenIs de full race versie duurder dan de straatversie?

Niet echt. Als het er onder zit moet je maar eens stukej meerijdenIs de full race versie duurder dan de straatversie?
Iets met Uniballs ook verkrijgbaar dan? Heb het zelf nog niet kunnen vinden. Bovendien zijn die gegoten draagarmen (v+a) zo gemaakt dat er niet makkelijk een variant met uni-balls te maken is. Kijk alleen al naar de bevestiging van de draagarmen van de vooras aan het subframe. En met de draagarmen achter in langsrichting, kun je ook weinig mee. Hoogstens de rubberbussen vervangen door kunststof.Op camber voor de achter na is dat er allemaal...Denk aan camberplaten, stabi's , unibals, camber voor en achteras etcOp de site van Madeno kun je een aardig scala terug vinden.
Alleen werkt Madeno zeker niet met Intrax (zoals ook door RS Racing kan worden geleverd)... Die set heb ik overigens op mijn vorige 155TS gehad, en die wil ik zeer zeker niet meer (en zou ik jou zeker ook niet aanraden overigens).
Volgens mij is de 155 achtervering zonder hulpveer even uit mijn hoofd in het geval van hoogteverstelling.
RS racing zal zelf niet zo snel wat voor een 155 ontwikkelen: Ron heeft niet zo'n grote voorliefde voor FWD auto's
Vooral die bovenste aktie foto vind ik echt top (al zeg ik het zelf); dank je !
Madeno werkt met AST-suspension prima materiaal !Op camber voor de achter na is dat er allemaal...Denk aan camberplaten, stabi's , unibals, camber voor en achteras etcOp de site van Madeno kun je een aardig scala terug vinden.
Alleen werkt Madeno zeker niet met Intrax (zoals ook door RS Racing kan worden geleverd)... Die set heb ik overigens op mijn vorige 155TS gehad, en die wil ik zeer zeker niet meer (en zou ik jou zeker ook niet aanraden overigens).
Volgens mij is de 155 achtervering zonder hulpveer even uit mijn hoofd in het geval van hoogteverstelling.
RS racing zal zelf niet zo snel wat voor een 155 ontwikkelen: Ron heeft niet zo'n grote voorliefde voor FWD auto's
Vooral die bovenste aktie foto vind ik echt top (al zeg ik het zelf); dank je !
Ricer....................................