Als hij inderdaad oranje is, kom jij naar Nijmegen

Patrick
Deal!Als hij inderdaad oranje is, kom jij naar Nijmegen![]()
Patrick
Dát heb ik vaker horen beweren....(niet noodzakelijkerwijs door jou,maar toch...)Dat wordt héle verre toekomst, als het aan mij ligtZul je wel een beetje voorzichtig doen met mijn toekomstige 75 v6..?
Grtz,fRank![]()
Grtz,fRank
Deal!Als hij inderdaad oranje is, kom jij naar Nijmegen![]()
Patrick
Aan een goede multimeter heb je genoeg hoorJaja, dat laat ik wel weten dan![]()
Net thuis, en even de losse accu gemeten... gisteravond was hij 12V, vanmorgen 11,6V en nu nog steeds 11,6V. Kan het zijn dat de accu zó zwak is dat de startonderbreker en het klokje hem dan in een dagje leeg trekken? Nou ja, ik moet even een frissere accu organiseren en die er in zetten, trial&error. Ik hoop dat dat het is, want om die lekstroom te vinden kan nog wel eens lastig zijn.
En dan de oorzaak nog vinden, dat bedoel ik...Aan een goede multimeter heb je genoeg hoorJaja, dat laat ik wel weten dan![]()
Net thuis, en even de losse accu gemeten... gisteravond was hij 12V, vanmorgen 11,6V en nu nog steeds 11,6V. Kan het zijn dat de accu zó zwak is dat de startonderbreker en het klokje hem dan in een dagje leeg trekken? Nou ja, ik moet even een frissere accu organiseren en die er in zetten, trial&error. Ik hoop dat dat het is, want om die lekstroom te vinden kan nog wel eens lastig zijn.Even de pluspool los nemen en tussen de bedrading en de pool op de accu de stroom (A) meten...
Ik denk dat ik die 3,5 ook ken, kan dat, met nieuwe achterschermen ed, motor had volgens mij wel wat aandacht nodig toch? Liep echter wel mooi
Yep, dat is de auto. Je hoort het ook goed als hij stationair loopt, dat er wilde nokkenassen in zitten. Dat typische nerveuze. En die koppen gaan er tzt toch af, want er komt natuurlijk nooit genoeg lucht doorheen zoals ze nu zijn. Ik werd als even bang dat er iets grondigers mis was met het blok dat ik over het hoofd had gezien (heb er niet mee kunnen rijden vanwege de 'bepaald niet af' toestand).Ik weet niet of we het over dezelfde auto hebben, maar de 75 die ik bedoel is er een waar een flinke restauratie halverweg is gestaakt.
Dit is een prima motor, alleen de koppen verdiende wat aandacht, maar ja bij welke V6 is dat niet, is absoluut geen reden om nu al actie op te ondernemen en lekker doorrijden en als de koppen er een keer af moeten gelijk nieuwe geleiders en klaar, als we het over dezlefde hebben, zaten ook snellere nokkenassen in en spruitstukken???
Dat is soms wel lastig ja. Om te beginnen 1 voor 1 de zekeringen uit de zekeringenkast trekken. Zo heb je het probleem vaak snel gelocaliseerd. Bij mij was het toen bedrading in de deur die doorgesleten was. De ene keer lekte hij naar de massa, de andere keer niet. Dat was toen een hel om gevonden te krijgen...En dan de oorzaak nog vinden, dat bedoel ik...Aan een goede multimeter heb je genoeg hoorJaja, dat laat ik wel weten dan![]()
Net thuis, en even de losse accu gemeten... gisteravond was hij 12V, vanmorgen 11,6V en nu nog steeds 11,6V. Kan het zijn dat de accu zó zwak is dat de startonderbreker en het klokje hem dan in een dagje leeg trekken? Nou ja, ik moet even een frissere accu organiseren en die er in zetten, trial&error. Ik hoop dat dat het is, want om die lekstroom te vinden kan nog wel eens lastig zijn.Even de pluspool los nemen en tussen de bedrading en de pool op de accu de stroom (A) meten...