Je moet die auto eens van dichtbij bekijken, m.n. rond de achterruit. Als ie dat zo houdt, kun je vissen hoeuden in die bak.Alfetta's waren in de 70er jaren al zo lelijk....! En daarom vind ik ze nu juist in deze staat zo gaaf! f**k de buitenwachtGewoon houden zo.....niet te erg laten worden.....techniek op peil houden.....
![]()
![]()
Dat hadden ze dan beter wél al eens gedaan ofwa.....????.....ding is nog nooit aan gelast..........
Persoonlijk vind ik die Ronals niet mooi onder een chroombumper Alfetta. En al helemaal niet met die 195/50 15( ? ) bandjes. En het lijkt wel of je casterstand vreemd staat. Verder is het een leuk project.
Martijn
Je kunt de plekjes toch met een spuitbusje beige/geel op dezelfde manier als de primer bijspuiten? Is niet echt mooi maar dan vallen de primerplekken minder op.ze wordt vast nog wel een keertje geel eerst wil ik haar technisch helemaal 100% hebben en natuurlijk nog even verlagen
Heb je helemaal gelijk in KAS staat ook nog op mijn to do listJe kunt de plekjes toch met een spuitbusje beige/geel op dezelfde manier als de primer bijspuiten? Is niet echt mooi maar dan vallen de primerplekken minder op.ze wordt vast nog wel een keertje geel eerst wil ik haar technisch helemaal 100% hebben en natuurlijk nog even verlagen