En wat kunstof ipv metaal hier en daarMijn v6 weegt op het ogenblik 1090 kg exc bestuurder met volle tank eveneens op een fia weegbrug....
Goed slopen slijpen en krabben dus je ziet dat het kan

En wat kunstof ipv metaal hier en daarMijn v6 weegt op het ogenblik 1090 kg exc bestuurder met volle tank eveneens op een fia weegbrug....
Goed slopen slijpen en krabben dus je ziet dat het kan
Voor zover ik weet mogen alle ramen van Lexaan zijn (géén plexiglas!!!Wel leuk dit!
Maar die kunststof delen zijn best prijzig. Als amateur die toch nog eerst moet leren rijden, gebruik ik voorlopig gewoon de decoupeerzaag en de haakse slijper voor gewichtsbesparing.
Wat vindt de APK boer ervan als het glas en de deuren van tupperware blijken te zijn, en je je raampjes niet meer omlaag kan zwengelen?
Groeten, Pieter
Goed news Patrick!! Eens kijken of ik aan een setje polydeuren kan raken voor de gtv...Tips anyone?Deuren mogen van kunstof zijn, inrijbeveiligen e.d is enkel voor auto's die aan de encapcrashtests hebben meegedaan en daardoor via sterren beoordeeld zijn,
daaraan mag ook geen modificatie plaatsvinden zie ook de uitlaatgasnorm voor oude en nieuwere auto's
als je met een giulia of gtv aan de huidige crashtests ee zouden doen..... laat maar
Dus tupperwaren die handel
Frank, dank voor de uitleg!Voor zover ik weet mogen alle ramen van Lexaan zijn (géén plexiglas!!!Wel leuk dit!
Maar die kunststof delen zijn best prijzig. Als amateur die toch nog eerst moet leren rijden, gebruik ik voorlopig gewoon de decoupeerzaag en de haakse slijper voor gewichtsbesparing.
Wat vindt de APK boer ervan als het glas en de deuren van tupperware blijken te zijn, en je je raampjes niet meer omlaag kan zwengelen?
Groeten, Pieter) muv de voorruit , die moet van echt grote mensenglas zijn..
Vóórzijruit bestuurderszijde: Het criterium hierbij is dat je de L buitenspiegel van binnenuit moet kunnen verstellen/bedienen ;Dus ofwel gewoon met t hendeltje vanaf binnen en dan is een 'vast lexaanraampje' afdoende ofwel een ruitje (al dan niet van lexaan) wat open moet kunnen om je spiegel handmatig te verstellen( gewoon je klauw naar buiten steken dus...)
Of zo'n cool schuifluikje erin zagen om je polleke door te steken...
Deuren ben ik niet zeker van maar dacht dat deze voor straatgebruik niet van poly of carbon of vliegtuigweetikveelwatvoorspulmochten zijn (inrijbeveiliging wellicht?)
Iemand die dit kan bevestigen? Wil zelf ook best graag polydeuren in de reesgtv tzt maar wil ook kenteken en apk-en...
Grtz, fRank
Dat komt vaker voor volgens mij in de toeleveringswereldBllijf daar maar weg, die is alleen geintersseerd in de inhoud van jouw geldbuidel .....
Voor de deurbeplating heeft Petje 75 wellicht iets fraais voor je...
Wat ik wel moet opmerken is dat de mijn APK boer (Alfa specialist) het niet fijn vindt als je scherpe en uitstekende delen hebt in de omgeving van de inzittenden van de auto.
Dat betekent in mijn geval dat ik de deurkartonnetjes na het leeghalen van de deuren weer terugzet met 2 parkers.
Tevens zet ik de bovenkant van het dashboard weer terug op zijn plaats, omdat de APK boer niet happy was dat mijn tellerunit slechts aan 3 tie-wraps hing, en dat de bedrading niet was weggewerkt (kan ook niet als er geen dashboard is om het achter te verbergen), en er scherpe/uitstekende delen waren waar anders het dashboard voor zit.
r
Ja da's ook de enige die ik zo kon opnoemen...Maar ik begrijp dat dit niet hét adres is qua polyesterlarij?check: http://www.scuderiadelbiscione.com/
Ik meen me te herinneren dat er in Belgie/Frankrijk meerdere van dit soort 'bedrijfjes' actief zijn, maar dit was de enige die ik nog bij m'n favorieten had staan.