Taxi?Een katerloze dag na het bier?
En ik maar denken dat je die Alfa zelf uitgekozen had...maar jij rijdt dus liever Merc?Taxi?Een katerloze dag na het bier?
Studenten hebben toch alle tijd van de wereld?Ik denk dat er rond deze tijd ook nog mensen zijn die geen tijd hebben voor pc en keihard aan het werk zijn
Als jij nou eens een foto van die nieuwe wielen van je post...kan ik je Goede Smaak de hemel in prijzen...Dat zijn twee beledigingen op één pagina Martijn ... ik zou snel wat liefs gaan zeggen
Ik hou ook van jou ... de foto die ik heb op de tel. doet het helaas niet. Ik zal Sander even lief aankijken, die heeft er ook foto's van gemaakt.Als jij nou eens een foto van die nieuwe wielen van je post...kan ik je Goede Smaak de hemel in prijzen...Dat zijn twee beledigingen op één pagina Martijn ... ik zou snel wat liefs gaan zeggen![]()
En als ik heel eerlijk ben...zo'n foute Benz is best leuk...en ik verlang nog daglijks terug naar mijn studenten tijd. Die beledigingen vallen dus toch wel mee?
Ja ff geduld ik heb ook andere dingen te doenhij heef tnu 3 minuten de tijd gehad en ik zie of hoor nog steeds niets