das balen man, zo kom je er langzamerhand toch achter dat het niet meevalt na zo'n aanrijding.
velgen poetsen ga ik wel wat voor bedenken, en de auto's poets ik zelf wel in gedeelten
morgen mijn leasebak bij stok... ophalen, en daarna zet ik er geen poot meer binnen
kom ik polsen of mijn auto toevallig al klaar is om 17:00, krijg ik als antwoord dat de temp.zender morgen pas binnen is en ze er dan aan verder gaan, ik zeg netjes oke, kwam alleen langs zodat ik niet gebeld wordt als ik net thuis ben dat ik hem kan halen, want dan kom ik niet meer.neen meneer dat snap ik,ik bel u morgen wanneer klaar.om 17:20 gaat de telefoon, komt u u auto halen hij is klaar
dus ik voel mij flink in de maling genomen door de man eerder gesproken en zeg dat ik er net was en dat hij vandaag niet klaar zou komen maar dat ik morgen tussen 7:00 en &7:30 wel langs kan komen of even voor zessen.krijg ik als antwoord 7:30 is goed alleen moet u dan een half uurtje wachten
moet in augustus weer een nieuwe auto hebben, maar ik ga deze iig. niet daar in Juni ofzo bestellen
dus zal ook niet meer op zaterdag bij je langskomen, sorry