na het uitlijnen was Viva een succes wat mij betreft, de Alfetta ging lekker de hoek om
vandaag nog even een roest bubbeltje weggehaald bij L.A wielkast, werd dus stukje binnen en buitenscherm
de Remus einddemper vervangen door de eerdere TS einddemper, dit ivm uitlaatgas lucht in de auto, niet altijd last van, maar toch niet prettig.
bleek dat er ook een paar stoppen in de reserve wielbak miste, wat mede oorzaak zal wezen.
wil de Remus demper wel iets verlengen zodra ik stukje pijp van rond 70mm gevonden heb
auto leek op weg naar huis minder lekker door de toeren te lopen, als dit zo blijft moet de Remus dus voor SS-Zandvoort weer terug geplaatst worden,want daar wordt ze dan weer ff lekker uitgelaten
tevens kwam ik erachter dat mijn homokineten niet okselfris waren

helaas waren deze niet uitwisselbaar met de TS aandrijfassen die ik nog had liggen, maar na telefonisch contact met vraagbaak Alessandro, besloten eerst de homokineten maar proberen te wisselen, en dit ging en ze dus gelijk maar van nieuw vet voorzien wat ik van AR Parts had binnengekregen
de slechtste zijde Rechts is gedaan , demper lag er nu toch naast , dus iets meer ruimte, maar door gezellig geouwehoer(wo. avond hobbyavond in ons loodsje) niet aan de 2e toegekomen mede doordat er een paar torx boutjes dolgedraaid waren en deze dus wat meer tijd in beslag namen.
de andere aandrijfas hopelijk binnenkort even tijd voor, en hopelijk zijn die boutjes wel in orde, want ben door mijn reserve heen