Ik schrok weer wakker sorry. Ik ben dus een beetje giga druk op het moment. Iedereen wil tegelijk alles. Beetje teveel werk dus. Maar nu dus een paar foto's:
Ik heb dus een andere motor en bak gekocht. Van de motor die ik had bleek of het onderblok of de krukas krom te zijn. Dus daar kwamen weer een hoop kosten aan. Toevallig werd me net op dat moment een lopend blok aangeboden (dank Marcel

). Marcel had ook nog een gerevieerde bak.
Motor en bak na wat passen en meten (en slijpen, de hulpas was wat langer dan origineel waardoor het belhuis is aanliep, Sander bedankt voor je hulp

), incl. nieuwe drukgroep, -lager en koppelingsplaat aan elkaar gezet.
De nieuw gemaakte kabelboom eerst in de auto gevouwen. Uitgezocht welke kabel waar moet komen en vast gelegd met de klemmetjes aan de body.
Er toen kwam het grote moment: de motor kon in de auto gelepeld worden. De foto's hieronder spreken voor zich denk ik. Geen probleem, ruimte zat en in minder dan 45 minuten lag ie erin en vast.
Wel hulp gahad van twee mensen van de dealer in Tilburg. Waarvoor dank.
En het eindresultaat:
Ondertussen hangen de carb's er al aan en zijn alle leidingen voor kachel en rembekrachtiging al aangesloten. Er zijn twee nieuwe steunen voor het dashboard gelast (dank Mark). Aandrijfas zit er al onder. Dus al met al gaat het toch nog redelijk vlot.
Zo en nu weer aan slag.