@ jeroen: hey jongen, ja is was weer even in H'dam. Ben nu weer terug in Singapore want zit op project hier tot volgend jaar september. Kom om de 3 maanden 2 weken terug dus veel tijd heb ik niet om die zelf te doen. Daarom uitbesteden, zal het resultaat ook wel goed doen.
@ all: Gat in het dak was al toen ik hem kocht. Destijds afgeplakt met zwarte tape om het water buiten te houden. Heel de felsnaad is eigenlijk niet goed, de strip die er origineel in hoort zat er niet in zodat het water erin blijft staan. Deze strip heb ik via het forum gekocht en die gaat er in. Ik zal met het bedrijf dat het werk uitvoerd overleggen wat beter is, nieuw dak of opknappen.
Heb gekeken wat een mooi meegespoten elektrisch dak kost maar dat gaat richting de 1000 euro

, dit zwengel dak is inderdaad geen gezicht (zo'n type kost rond de 200 euro).
Het kenteken is voor mij een mysterie. Wel weet ik dat er een 2.8 Gleich blok in heeft gezeten waardoor die misschien in Duitsland geregistreerd heeft gestaan. Het kenteken zegt ook 2.5 liter 4 cilinder, vaaaag.
BTW. weet iemand de kleur code voor dit type zwart? Geen sticker aanwezig. Er staat me iets bij van Nero 602??? Iemand?