Ondertussen een hoop gedaan aan de bertone.
Dashboard er uit gehad, omdat ik de toerenteller kabel moest vervangen, en de kachelunit terug moest plaatsen.
Volgende is dus gedaan;
Kachelunit uit elkaar gehaald, en van twee een gemaakt, donor unit van een guilia nuova.
Nieuwe slangen vanaf kachelunit naar cilinderkop, en waterpomp.
Ruitenwissermotor uit elkaar gehad, en van twee een goede gebouwd, twee snelheden werken nu weer, en parkeerstand ook.
Slang afwatering paravan bak vervangen, buisje aan bak zat verstopt, de rede dat de kachelventilator, en ruitenwissermotor defect waren, waren vol met water gelopen, en verroest.
Relais ingebouwd voor dimlicht, en grootlicht, dit om stuurschakelaar te sparen.
Waarschuwingsknipperlicht schakelaar was niet goed aangesloten, deze werkt nu ook zoals het moet.
Achterlichten vervangen, knipperlicht gedeelte is nu weer oranje.
Rechter koplamp werkte niet, losse connector achter de lamp was de boosdoener.
Bougies, contactpunten, condensator, en bougiekabels vervangen
Dynamo van een alfetta met ingebouwde spanningsregelaar geplaatst.
Remtangen uit elkaar gehaald, en gereviseerd.
4 nieuwe koperen remleidingen naar de remtangen gemaakt, deze gingen bij het loshalen kapot.
Momenteel licht de hofremcilinder uit elkaar, heb een revisie setje besteld, deze werkte niet naar behoren.
Achter remmen heb ik ook los gehaald, handrem was ook niet optimaal, nieuwe remschoenen zijn ook besteld.
Rest nu nog om de deur af te monteren, en rechter achterruit te plaatsen, dan kan de Bertone voor de de APK.
Hoop in maart dat rond te hebben.
Zie hieronder de foto’s
Nog een paar foto's va het interieur.
Zit dus een zwarte hemel in zover ik weet niet origineel, is niet zwart gespoten, maar met zwart vinyl bekleedt, misschien ooit al eens op nieuw gedaan.
Nog een paar van de buitenzijde, mooie witte deur, en grijze kofferklep.
Andere achterlichten zitten er ook in, knipperlichtglas is weer mooi oranje.