Als je de hoes boven de auto zou kunnen hangen zou het nog beter zijn. dus op een soort van beugeltjes oid zodat hij het plaatwerk zo min mogelijk raakt. moeilijk haalbaar waarschijnlijk.

wat zijn eigenlijk goede vochtvreters en waar kun je die halen???paar goede vochtvreters in de auto zetten en regelmatig leeg kieperen...
Als je de hoes boven de auto zou kunnen hangen zou het nog beter zijn. dus op een soort van beugeltjes oid zodat hij het plaatwerk zo min mogelijk raakt. moeilijk haalbaar waarschijnlijk.
Zijn van die blauw-witte dozen waar je korrels moet ingieten en deze nemen dan het vocht op (kijk HIER). Ze worden eigenlijk voornamelijk gebruikt om in je huis te zetten op vochtige plekken (zoals in vochtige inbouwkasten). Vind je normaal gezien bij de meeste doe hetzelverswat zijn eigenlijk goede vochtvreters en waar kun je die halen???paar goede vochtvreters in de auto zetten en regelmatig leeg kieperen...
Heb inderdaad al van die speciale tenten gezien die je kan opzetten voor je auto (Kijk HIER maar even op, is wel een commerciële siteAfsluitbare partytent erover? Ik roep maar wat
Gefeliciteerd.hahahaha
Ik kon me toch niet inhouden en heb die Franse Sud gekocht (tegen aanzienlijk lager prijsje)
Voor zo'n tent van '1class' kom je al gauw op 500€ voor het basismodelik geloof dat Carcoon van die tenten maakt die helemaal om je auto heen zitten. je rijdt je auto erin en daarna gaat hij dicht. ook zit er een ventilator in om de lucht naar buiten te zuigen. zal wel een beetje duur zijn..![]()
bungalowtent zou wel een goede oplossing zijn... kun je ook nog eraan werken.
Mooi he?