giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Tijdelijk opslaan / buiten stallen Sudje.

ma mar 24, 2008 00:07

paar goede vochtvreters in de auto zetten en regelmatig leeg kieperen...

Als je de hoes boven de auto zou kunnen hangen zou het nog beter zijn. dus op een soort van beugeltjes oid zodat hij het plaatwerk zo min mogelijk raakt. moeilijk haalbaar waarschijnlijk. :(
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Erwinn
Advanced Member
Advanced Member

ma mar 24, 2008 00:30

Afsluitbare partytent erover? Ik roep maar wat ;)
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

chu
Full Member
Full Member

Re: RE: Tijdelijk opslaan / buiten stallen Sudje.

ma mar 24, 2008 08:36

Als je de hoes boven de auto zou kunnen hangen zou het nog beter zijn. dus op een soort van beugeltjes oid zodat hij het plaatwerk zo min mogelijk raakt. moeilijk haalbaar waarschijnlijk. :(
wat zijn eigenlijk goede vochtvreters en waar kun je die halen???

Tom VDW
Guru
Guru
Contacteer: Website

ma mar 24, 2008 09:02

wat zijn eigenlijk goede vochtvreters en waar kun je die halen???
Zijn van die blauw-witte dozen waar je korrels moet ingieten en deze nemen dan het vocht op (kijk HIER). Ze worden eigenlijk voornamelijk gebruikt om in je huis te zetten op vochtige plekken (zoals in vochtige inbouwkasten). Vind je normaal gezien bij de meeste doe hetzelvers :wink: . En ik moet zeggen het werkt heel goed
Afsluitbare partytent erover? Ik roep maar wat
Heb inderdaad al van die speciale tenten gezien die je kan opzetten voor je auto (Kijk HIER maar even op, is wel een commerciële site :oops: ).. Weet niet of ze goed zijn, maar mij leek het als een echte garage maar dan in zeil . Iemand ervaring mee?

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 24, 2008 10:54

hahahaha
Ik kon me toch niet inhouden en heb die Franse Sud gekocht (tegen aanzienlijk lager prijsje)
Gefeliciteerd. :D En dat zo tussen neus en lippen door. :shock: Ik zou daar wel es wat meer foto`s van willen zien.
Afbeelding
Zoiets is het toch?

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mar 24, 2008 11:01

ik geloof dat Carcoon van die tenten maakt die helemaal om je auto heen zitten. je rijdt je auto erin en daarna gaat hij dicht. ook zit er een ventilator in om de lucht naar buiten te zuigen. zal wel een beetje duur zijn.. :(

bungalowtent zou wel een goede oplossing zijn 8) ... kun je ook nog eraan werken. :wink:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Tom VDW
Guru
Guru

ma mar 24, 2008 11:31

ik geloof dat Carcoon van die tenten maakt die helemaal om je auto heen zitten. je rijdt je auto erin en daarna gaat hij dicht. ook zit er een ventilator in om de lucht naar buiten te zuigen. zal wel een beetje duur zijn.. :(

bungalowtent zou wel een goede oplossing zijn 8) ... kun je ook nog eraan werken. :wink:
Voor zo'n tent van '1class' kom je al gauw op 500€ voor het basismodel :? Ben je toch beter dat je een stallingsplaats iets verder zoekt denk ik ..

harold
Full Member
Full Member

ma mar 24, 2008 11:37

Mooi he?

Afbeelding

om nu gelijk te gaan schuren is wel de meest drastische stap.
goed polijsten is gewoon de eerste stap. lukt dat niet kun je altijd nog gaan schuren/polijsten/waxen
daar haal je zo verschrikkelijk veel beschadigingen mee weg, je zult versteld staan.
als je het niet kunt moet je dat laten doen want anders kost het echt je lak. ;)
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Terug naar “Projecten”