Na de keuringen heb ik nog niet zo veel met de Giulierra gereden

.
Ik heb haar vorige week even mee genomen naar de start van de Drentherit.
Tijdens dit korte ritje bleek wel, dat er in ieder geval nog een aantal technische dingetjes gedaan moeten worden:
- De brandstofmeter werkt niet (De tank zit vol, maar de meter geeft niks aan. Wel brandt het reservelampje.)

.
- Na het volgooien van de tank ontstond toch weer die benzinelucht in de kofferbak (Een krant onder de tank gelegd, omdat ik toch een vermoeden had dat de tank ergens iets lekt of zweet.
Bij terugkomst weer even gekeken en bleek dat de krant onder de benzine zat. Gezien de de plaats op de krant lijkt het of het lek ergens aan de bestuurderskant van de tank moet zitten)

.
- De warme motor draait stationair veel toeren

.
Zoals jullie dus zien, zijn er behalve wat cosmetische zakennog wel een aantal andere dingen die aangepakt moeten gaan worden. Omdat mijn technische kennis soms tekort schiet, zijn eventuele tips natuurlijk altijd welkom.