Zat dat afwaterdeksel niet los?
Mag die ook gewoon vas gelast worden?
volgens mij wel...
Bij een van mijn sudjes is het rond die deksel/dop krokant, dus daar wil ik een plaatje inlassen.
Dus geen dop meer.....
Zat dat afwaterdeksel niet los?
Mag die ook gewoon vas gelast worden?
moet je wel zeker weten dat alles droog en roestvrij is!!! anders gaat het broeien onder je teerlaag........Vandaag heb ik de boel in een kleurtje geverfd. Grijs. belachelijk natuurlijk; op een rode auto, maar dit was goede roestwerende verf. als dit droog is bouw ik de bekleding van binnen weer dicht en smeer ik de onderkant in met teer.
Ja alles is goed roestvrij geslepen met de flexmoet je wel zeker weten dat alles droog en roestvrij is!!! anders gaat het broeien onder je teerlaag........Vandaag heb ik de boel in een kleurtje geverfd. Grijs. belachelijk natuurlijk; op een rode auto, maar dit was goede roestwerende verf. als dit droog is bouw ik de bekleding van binnen weer dicht en smeer ik de onderkant in met teer.
Ja dat is ook zo, maar ik geef toe dat ik dat een beetje ongelukkig heb omschrevenIk dacht persoonlijk altijd dat die gaten voor 't uitlekken waren van de carrosserie na zink en/of verfbad?
Ciao
Ik heb de onderkant 2 keer in de menie gezien. toen roestwerende verf erop en was van plan om er nog teer overheen te doen tegen steenslag. of is dat niet slim?oke....dan kan het maar ik ben zelf geen fan van Teer.......... Ik zou eerder dinitrol o.i.d. aanraden...
k zou t niet doen.... maar wie ben ik?Ik heb de onderkant 2 keer in de menie gezien. toen roestwerende verf erop en was van plan om er nog teer overheen te doen tegen steenslag. of is dat niet slim?oke....dan kan het maar ik ben zelf geen fan van Teer.......... Ik zou eerder dinitrol o.i.d. aanraden...