En wat is nou dan uiteindelijk de bedoeling van de gemeente daarmee? Of willen ze jullie op zo'n manier allemaal dwingen om in zo'n millieuonvriendelijke PC Hooft-tractor te gaan rijden??? Staat toch wel heel erg lijnrecht tegenover wat ze van de regering altijd roepen wat ze willenEigenlijk is waalwijk een no go area voor mijn supertje (al ben ik er net nog geweest)
Welke gek heeft daar die steile springschansen in de weg ontworpen ,en als je het parkeerterrein van de els afrijdt is het ook altijd shraaaaaap. En het is ook nog erg onveilig oa voor andere verkeersdeelnemers. Kijk maar.
Ik snap soms geen reet van waar ze in dit land eigenlijk allemaal mee bezig zijn. En ik denk zij zelf vaak ook niet.
En wat carters aangaat (om het nog wat on-topic te houden): heb d'r zelf kortgeleden nog eentje van een 155 dichtgelast. Daar zaten ook wat scheuren in.
Als je je auto zo laag legt weet je dat je op een dag zo'n drempel tegenkomt. Ik heb het met mijn Giulia (die al een jaar in restauratie is)
ook wel eens gehad. We kunnen best een topic over het nut van een verkeersdrempel starten, al denk ik dat het geen enkele zin heeft.
Mijn persoonlijke mening is dat er zoveel verschillende formaten zijn, soms zelfs zo hoog dat je er met een 4x4 amper overheen kunt. Daar zou
wel eens naar gekeken kunnen worden.
Wat is heel erg vindt: Mensen achterin een ambulance met botbreuken of hart-falen die om bij het ziekenhuis te komen over zo'n drempelweg heenmoeten. Of nog erger, de ambulance komt te laat omdat ze niet door kunnen rijden door die dingen.
Om misselijk van te worden, maar nu even on-topic,
9 cm bodemvrijheid is wel erg laag, ik zou dat persoonlijk niet aandurven.
Patrick